accesskey_mod_content

La digitalització de serveis al Govern basc genera una reducció de les càrregues administratives superior al 40%.

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

06 agost 2012

La digitalització de serveis al Govern basc ha generat una reducció de les càrregues superior al 40 per cent, quan l'objectiu es va establir en un 30 per cent, segons ha informat el Departament de Justícia i Administracions Públiques.
 

El mesurament s'ha efectuat d'acord amb el Mètode Simplificat de Mesurament de Càrregues Administratives i de la seva Reducció, acordat per l'Administració central i les autonòmiques i municipals, i basat en el Model de Costos Estàndard (MCE).

Segons ha indicat l'Executiu, aquest resultat és fruit de la "estreta col·laboració" entre tots els departaments del Govern basc en la labor de digitalitzar els procediments administratius existents, una tasca impulsada des de l'Adreça d'Innovació i Administració Electrònica (DIAE), dependent del Departament de Justícia i Administració Pública.

  • Serveis electrònics