accesskey_mod_content

Publicación de borradores de guías para adaptación ás disposicións do Real Decreto 1495/2011.

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

20 abril 2012

O RD 1495/2011, do 24 de outubro, de desenvolvemento da Lei 37/2007, do 16 de novembro, sobre reutilización da información do sector público, establece o prazo dun ano de adaptación ao mesmo desde a súa entrada en vigor o 9 de Novembro de 2011. Co obxectivo de facilitar esta adaptación ás entidades que lles é de aplicación a norma, o Ministerio de Facenda e Administracións Públicas e o Ministerio de Industria, Enerxía e Turismo, elaboraron dous guías que agora son publicadas en borrador.

Publicación de borradores de guías para adaptación ás disposicións do Real Decreto 1495/2011.

O Real Decreto 1495/2011, do 24 de outubro, polo que se desenvolve a Lei 37/2007, do 16 de novembro, sobre reutilización da información do sector público, para o ámbito do sector público estatal, establece na súa Disposición Adicional Segunda o prazo dun ano de adaptación ao mesmo desde a súa entrada en vigor o 9 de Novembro de 2011. Co obxectivo de facilitar esta adaptación ás entidades que lles é de aplicación a norma, o Ministerio de Facenda e Administracións Públicas e o Ministerio de Industria, Enerxía e Turismo, elaboraron dous guías que agora son publicadas en borrador.

A “ Guía de aplicación do Real Decreto 1495/2011(Abre en nova xanela) ” tiene como objetivo informar y facilitar a los organismos del sector público estatal el cumplimiento del Real Decreto 1495/2011 por el que se desarrolla de la Ley 37/2007, de forma que puedan realizar adecuadamente las adaptaciones y tareas de mantenimiento necesarias en sus sistemas de información y sitios web. La guía describe tanto los pasos a seguir como los modelos o herramientas a emplear, así como una propuesta de esquema organizativo que apoye y dé soporte a la publicación y puesta a disposición de la información del Sector Público. La guía se complementará con la futura Norma Técnica de Interoperabilidad de Reutilización de la Información del Sector Público prevista en el Real Decreto, a cuyo borrador hace referencia de modo explícito en aquellos aspectos necesarios.

Pola súa banda, a “ Guía de funcionamento, mantemento e actualización do catálogo de información pública datos.gob.es(Abre en nova xanela) ” ten un dobre obxectivo: por unha banda informar os organismos do sector público estatal dos pasos a seguir e ferramentas a empregar, para a catalogación dos seus conxuntos de datos a través do portal web do Catálogo de Información Pública datos.gob.es(Abre en nova xanela) , e doutra banda informar a empresas e cidadanía en xeral dos pasos a seguir e ferramentas do portal para buscar, consultar e acceder aos conxuntos de datos expostos, así como para a catalogación de aplicacións que fagan uso deles.

Ambos os documentos serán presentados á Comisión Permanente do Consello Superior de Administración Electrónica, e pretenden ser unha axuda para os xestores públicos á hora de afrontar a adaptación á nova norma, que consagra o principio de autorización xeneralizada de reutilización da información do sector público posta a disposición de cidadáns e empresas.

  • Goberno aberto, Informes e Estudos