O programa europeo ISA destaca o uso do Portafirma Electrónico no Concello de Utrera - Concello

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

13 abril 2012

O programa ISA da Unión Europea, cuxo obxectivo prioritario é lograr a interoperabilidade entre as administracións públicas europeas, pronunciouse sobre a aplicación do Portafirma Electrónico como reforzo e apoio para a firma electrónica de documentos oficiais, e destacou unha serie de organismos que xa o utilizan en España, mesmo en dispositivos móbiles, como ocorre coa administración utrerana.

O Concello de Utrera, no seu esforzo continuado de adaptación a novas formas máis áxiles de traballo que redunden en beneficio dos cidadáns potenciou desde hai anos o departamento de Novas Tecnoloxías, permitindo que se aceleren os trámites burocráticos, redundando nunha maior produtividade e un continuo recoñecemento doutras administracións superiores.

• Cidadán