El programa europeu ISA destaca l'ús del Portafirma Electrònic en l'Ajuntament d'Utrera - Ajuntament

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

13 abril 2012

El programa ISA de la Unió Europea, l'objectiu prioritari de la qual és aconseguir la interoperabilitat entre les administracions públiques europees, s'ha pronunciat sobre l'aplicació del Portafirma Electrònic com a reforç i suport per a la firma electrònica de documents oficials, i ha destacat una sèrie d'organismes que ja ho utilitzen a Espanya, fins i tot en dispositius mòbils, com ocorre amb l'administració utrerana.

L'Ajuntament d'Utrera, en el seu esforç continuat d'adaptació a noves formes més àgils de treball que redunden en benefici dels ciutadans ha potenciat des de fa anys el departament de Noves Tecnologies, permetent que s'acceleren els tràmits burocràtics, redundant en una major productivitat i un continu reconeixement d'altres administracions superiors.

• Ciutadà