O programa europeo ISA destaca o uso do Portafirma Electrónico no Concello de Utrera - Concello

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

13 abril 2012

O programa ISA da Unión Europea, cuxo obxectivo prioritario é lograr a interoperabilidade entre as administracións públicas europeas, pronunciouse sobre a aplicación do Portafirma Electrónico como reforzo e apoio para a firma electrónica de documentos oficiais, e destacou unha serie de organismos que xa o utilizan en España, mesmo en dispositivos móbiles, como ocorre coa administración utrerana.

El Ayuntamiento de Utrera, en su esfuerzo continuado de adaptación a nuevas formas más ágiles de trabajo que redunden en beneficio de los ciudadanos ha potenciado desde hace años el departamento de Nuevas Tecnologías, permitiendo que se aceleren los trámites burocráticos, redundando en una mayor productividad y un continuo reconocimiento de otras administraciones superiores.

• Cidadán

0 Comentarios