"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

11 novembre 2019

El document és l'actualització de la primera guia a Europa sobre aquesta matèria elaborada conjuntament per l'autoritat de protecció de dades i els representants de la indústria, i que acumula més de dos milions de descàrregues

Modalitats de consentiment

En la segona capa, s'afegeix l'obligació de facilitar informació sobre les transferències de dades a tercers països realitzades per l'editor; sobre l'elaboració de perfils, quan impliqui la presa de decisions automatitzades amb efectes jurídics per a l'usuari o que li afectin significativament; i sobre el període de conservació de les dades, perquè d'aquesta manera la informació que se subministra contingui els extrems de l'article 13 del Reglament General de Protecció de Dades.

Normativa aplicable

Les solucions proposades en la present guia pretenen oferir orientacions sobre com complir les obligacions previstes a l'apartat segon de l'article article 22 de la Llei 34/2002, de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic(Obre en nova finestra) (LSSI), en relació amb Reglament General de Protecció de Dades(Obre en nova finestra) (RGPD) i la Llei Orgànica 3/2018 de Protecció de Dades i garantia dels drets digitals(Obre en nova finestra) (LOPDGDD).

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Serveis electrònics