Informe da UE sobre a evolución da dixitalización dos países membros durante os últimos 10 anos

• Escoitar

27 marzo 2019

O programa ISA ²  publicou un novo estudo que ofrece unha visión xeral dos últimos 10 anos do desenvolvemento do Goberno Dixital en Europa a través das súas follas informativas.

O informe "eGovernment factsheets: 10 anniversary report"(Abre en nova xanela)  presenta las principales comunicaciones políticas, marcos legales e infraestructuras del gobierno digital implementadas en 34 países europeos durante la última década; Además de proporcionar una visión general de las principales tendencias del gobierno digital en 2018. También arroja luz sobre el importante papel desempeñado por la Comisión Europea en la configuración del panorama del gobierno digital en toda Europa, al tiempo que describe una forma de avanzar para su futuro desarrollo.

O informe explica os complexos desenvolvementos e os inmensos esforzos realizados polas administracións públicas europeas no contexto da modernización do sector público.

Os resultados do informe demostran que todos os países europeos adoptaron estratexias dedicadas a fomentar a dixitalización do sector público. Canto á lexislación, un total de nove países destacaron a adopción de leis favorables ao TIC como un dos seus principais logros no dominio nos últimos 10 anos. Co crecemento da importancia e a popularidade dos servizos públicos dixitais entre os cidadáns e as empresas, os gobernos nacionais han procedido a reorganizar as súas estruturas de goberno dedicando un só ministerio ou organismo responsable aos asuntos de goberno dixital.

Algúns países centráronse máis na prestación de servizos públicos dixitais a nivel local, facendo da dixitalización das oficinas máis pequenas unha prioridade importante. A prestación de servizos públicos centrados nos cidadáns e as empresas é unha prioridade cada vez maior en todos os Estados membros da UE.

É importante destacar que para a análise dos principais desenvolvementos do goberno dixital, tamén se consultou amplamente a expertos nacionais en administración electrónica. Os seus achegues utilizáronse para proporcionar información exhaustiva dos países sobre a evolución das actividades do goberno dixital de cada país analizado e as partes interesadas de apoio.

O programa ISA ²  tamén aproveitou para anunciar que, para reflectir o cambio de paradigma do concepto de goberno electrónico ao concepto máis amplo de goberno dixital en todo o mundo, a partir de 2019, as  follas de datos de o goberno electrónico(Abre en nova xanela)  pasarán a denominarse follas de datos do goberno dixital. As novas follas informativas cubrirán unha gama máis ampla de temas e países e publicaranse en Joinup en maio de 2019.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cooperación interadministrativa
  • Servizos electrónicos