• Escoitar

• Presencial (Cádiz)
  • 20 outubro 2022 - 21 outubro 2022
  • 9:00

O IX Edición do Congreso de Innovación Pública #Novagob2022 que, nun primeiro momento expúxose nunha modalidade híbrida, contará finalmente cun programa integramente presencial na cidade de Cádiz (España)

O IX edición do Congreso de Innovación Pública, que organiza a Fundación NovaGob, viaxa a Cádiz da man da Deputación provincial e o Concello da cidade.

NovaGob 2022 deséñase finalmente, como un congreso integramente presencial cunha clara aposta por volver reunir á comunidade da innovación pública na cita presencial de Cádiz, prevista para os días 20 e 21 de outubro.

Na web do Congreso NovaGob xa se pode consultar o programa preliminar. Este programa está inspirado no documento Misións da Administración Pública, elaborado colaborativamente  pola comunidade NovaGob no principio do ano e no que se identificaban como as principais misións do sector público para o futuro próximo os seguintes temas:

• a apertura e integridade,
  • o talento humano,
  • a accesibilidade,
  • a tecnoloxía e
  • finalmente e vinculando a todas as demais, o cambio cultural na Administración.

O Congreso NovaGob aposta desde 2014 polos valores, a tecnoloxía e as persoas para aproveitar todo o potencial das organizacións públicas. É o resultado dunha acción colaborativa no deseño do seu programa -coas achegas da comunidade a través da sede virtual na rede social NovaGob(Abre en nova xanela) -. É o motor do debate sobre os retos do presente e futuro da Administración Pública.

Programa(Abre en nova xanela)

Inscrición(Abre en nova xanela)

Web do evento(Abre en nova xanela)