• Escoitar

Conferencia en liña Apoio á calidade da administración pública nos Estados membros da Unión Europea

• En liña
  • 25 novembro 2021
  • 9:00-17:00 horas

Como as Administracións Públicas poden apoiar a recuperación e transición na UE?

A administración pública traduce en reformas, investimentos, programas e servizos os obxectivos a longo prazo da UE para facer de Europa un espazo de neutralidade climática, sustentable e preparado para a próxima década dixital.

As administracións públicas non poden permitirse fracasar nesta adaptación, xa que promoven os intereses colectivos e garanten o benestar xeral da sociedade. Dada a pandemia de Covid-19 e outros problemas mundiais urxentes, o momento actual presenta desafíos profundos pero tamén oportunidades únicas para as administracións.

A Comisión Europea fomenta e apoia os esforzos dos Estados membros para mellorar a calidade e a capacidade das súas administracións públicas.

A conferencia basearase en debates debates(Abre en nova xanela) anteriores sobre como apoiar a mellora administrativa, promover a aprendizaxe mutua e transferir a experiencia relacionada en toda a UE. Tamén atraerá unha maior atención política aos problemas sistémicos e explorará:

• Como poden a Comisión e os Estados membros dirixir mellor o cambio de administracións públicas na UE e apoiar a construción de institucións máis eficaces, responsables, inclusivas e resilientes ?
  • Como poden as administracións públicas aprender mellor unas doutras, como poden utilizar as leccións aprendidas da pandemia e os desastres naturais relacionados co clima e promover prácticas exitosas?
  • Identificará accións específicas que poderían emprenderse a curto prazo para mellorar os procesos de cambio e a súa aceptación.

O evento reunirá a funcionarios públicos de alto nivel e profesionais das institucións da UE e os Estados membros da UE, académicos destacados, grupos de expertos e organizacións internacionais.

Información do evento e Programa(Abre en nova xanela)

Inscrición(Abre en nova xanela)