• Escoitar

• en liña
  • 09 marzo 2021
  • 09:30

O Concello de Alcobendas e o Instituto para a Transferencia de Coñecemento en Innovación Pública (ITCIP) co apoio da FEMP, convocan unha xornada dedicada a ofrecer unha visión ampla dos proxectos que as administracións locais innovadoras están a desenvolver ao redor do mundo do Dato, o chamado petróleo de o Século XXI.

O Dato está a adquirir un protagonismo crecente e as entidades locais non son alleas a iso. O dato permite coñecer, analizar, controlar, predicir, mellorar e avanzar nun máis eficiente e mellor servizo aos cidadáns, e colaborar a crear servizos e xestionar infraestruturas innovadoras.

A FEMP, a través da súa Rede de Entidades locais pola Transparencia e Participación Cidadá, é pioneira no avance da Apertura de datos das Administracións Locais. O Concello de Alcobendas coordina o grupo de datos da REDE e está adherido á Carta Internacional de Datos Abertos, reforzando o seu compromiso coa divulgación do mundo do Dato e a aposta por facer as AAPP máis abertas e transparentes. A Rede Española de Cidades Intelixentes (RECI), traballa na creación de grandes bancos de datos no seu proxecto de Cidades Intelixentes e Sustentables. Por o seu parte, o ITCIP en colaboración coa Deputación de Córdoba e co apoio de Oracle arrincou o seu compromiso co mundo do Dato na primeira xornada para o sector celebrada o pasado 1 de decembro.

Programa(Abre en nova xanela)

Inscrición(Abre en nova xanela)

Fonte orixinal do evento(Abre en nova xanela)