• Escoitar

Congreso & Expo ASLAN2020

• Palacio Municipal de Congresos de Madrid. Campo das Nacións. Avda. Capital de España, nº 7 Madrid (España)
  • 10 marzo 2020 - 11 marzo 2020
  • 9:00

Baixo a lema "Tecnoloxía e Negocio avanzan xuntos", a Asociación @asLAN, co apoio de empresas empresas asociadas e as principais institucións do sector (Abre en nova xanela) organiza o Congreso & EXPO ASLAN2020 os días 10 e 11 de marzo no Palacio Municipal de Congresos de Madrid.

O Congreso & EXPO ASLAN, é o principal evento en España no que fabricantes internacionais líderes en Innovación IT e recoñecidos expertos en Transformación Dixital, comparten a súa visión e ofrecen unha perspectiva práctica de como a ciberseguridade, a analítica avanzada ou as infraestruturas cloud, impactan directamente en aspectos crave do negocio: a confianza de clientes, intelixencia de negocio, flexibilidade, eficiencia, etc.

Grandes proxectos de infraestruturas tecnolóxicas protagonizan a XII edición dos Premios(Abre en nova xanela) cos que a Asociación @aslan identifica, premia e divulga casos de éxito en Transformación Dixital nas Administracións Públicas. Finalizado o prazo de recepción de candidaturas, a relación completa pode consultarse en Candidaturas Candidaturas(Abre en nova xanela) . Os Galardóns entregaranse no marco do Congreso ASLAN2020.

Inscrición(Abre en nova xanela)

Programa(Abre en nova xanela)

Gañadores e finalistas dos XII Premios Aslan(Abre en nova xanela)

Fonte orixinal do evento(Abre en nova xanela)