• Escoitar

Convergence. The Global Blockchain Congress 2019

• Centro de Feiras e Congresos de Málaga, Avda. de José Ortega e Gasset, 201, 29006 Málaga (España)
  • 11 novembro 2019 - 13 novembro 2019
  • 8:30

Convergence é a primeira conferencia blockchain verdadeiramente global, que reúne á comunidade mundial de blockchain para un diálogo intenso con reguladores, formuladores de políticas, persoas influentes da industria e membros da comunidade de impacto social.

Convergence reunirá a aproximadamente 1.500 participantes para un programa de presentacións, paneis, talleres, hackatones e eventos culturais. Incluirá:

• Un conxunto de conferencias maxistrais e mesas redondas, realizadas por oradores de alto nivel e centradas no espírito empresarial, os casos de uso, a investigación, a regulación e a tecnoloxía.
  • A definición e o anuncio das prioridades de blockchain para o próximo ano.
  • Un desafío global de Blockchain, similar a un hackathon, que reúne a desenvolvedores, reguladores e empresarios para tratar de resolver desafíos prioritarios.
  • As actividades creativas e os programas paralelos terán como obxectivo facer que a conferencia sexa atractiva e agradable, co obxectivo de proporcionar un ambiente que sexa estimulante e propicio para a creación de redes e o intercambio informal de ideas.

Programa(Abre en nova xanela)

Inscrición (Abre en nova xanela)

Fonte orixinal do evento(Abre en nova xanela)

• Interoperabilidade