Esdeveniments

IV Congrés Nacional de Contractació Pública Electrònica (CNCE)

• Palacio d'Exposicions i Congressos, Av. Alcalde Luis Uruñuela, 1. Sevilla
  • 21 març 2019
  • 09:00

Per facilitar la transformació de la Contractació Pública el IV Congrés Nacional de Contractació Pública Electrònica, organitzat per Club d'Innovació i European Vortal Academy, amb el suport de l'Ajuntament de Sevilla i la FEMP, reunirà a una trentena d'experts per oferir a mig miler de responsables públics els seus coneixements i experiències. Mes de 250 institucions públiques estaran representades en aquesta edició.

Es compleix ara un any de l'entrada en vigor i per tant de l'obligatorietat d'engegada de la Llei de Contractes del Sector Públic que canvia de forma substancial la forma de contractar de les Administracions Públiques. Aquests canvis estan suposant una forta ralentització de la contractació ja que és necessari per a cada institució el definir els canvis a realitzar, la forma de contractar, els mecanismes, les plataformes i les pròpies especialitats de la nova norma. És necessari per això que els responsables de contractació de cada institució ampliïn els seus coneixements i la seva formació i informació sobre la Contractació Pública, ara Electrònica.

S'oferiran tres taules rodones sobri: professionalització i tecnologia; idees per a la implantació en administracions locals i, sobre la Innovació en contractació. Cinc ponències sobri: doctrina legal, interoperabilitat, seguretat, signatura electrònica i l'exemple del sector sanitari. Quatre sessions sobri: procediments (simplificat, super simplificat, i automatització d'expedients); experiències en diputacions provincials i hospitals; suports a la contractació (notificacions, registres de licitadors, perfil del contractant); i procediments específics com: el desenvolupament electrònic de Sistemes Dinàmics d'Adquisició, la Subhasta Pública Electrònica i els Catàlegs Electrònics, amb l'especial presentació de la Central de Contractació de la FEMP.

Programa(Obre en nova finestra)

Inscripció(Obre en nova finestra)

Font original de l'esdeveniment(Obre en nova finestra)

• Contractació