• Escoitar

Taller EIF: Interoperabilidade Organizacional e Gobernación da Administración Pública

• Coven Garden Praza C. Rogier 16. Bruxelas
  • 14 marzo 2019
  • 09:30

O  obxectivo principal  deste taller é recompilar información, experiencia práctica e opinións de expertos e profesionais sobre a interoperabilidade das organizacións e a xestión dos servizos públicos.

Convídase os participantes a presentar exemplos e utilizar casos de servizos públicos integrados e identificar as mellores prácticas (desde o nivel local ata o da UE e en todos os dominios) sobre a base de que directrices poden proporse.

O taller comezará presentando os conceptos crave do Marco Europeo de Interoperabilidade (EIF), a súa función e interrelación e explicando as recomendacións de EIF que se achegan a estes conceptos.

Mentres que a discusión entre os participantes centrarase nos conceptos de Interoperabilidade Organizacional e Goberno de Servizo Público, o equipo de estudo tamén presentará os resultados de estudos anteriores sobre un terceiro concepto EIF relacionado, é dicir, Goberno de Interoperabilidade.

Participantes do taller

Todos os  profesionais que  traballan en temas relacionados coa interoperabilidade organizacional e a xestión da administración pública ou que están a cargo de proxectos de interoperabilidade nas administracións públicas están convidados a asistir ao taller.

O taller está aberto  a expertos académicos e investigadores que  traballan na área da interoperabilidade organizacional e a gobernación dos servizos públicos.

Este taller forma parte dun estudo que se está levando a cabo actualmente no marco do Programa ISA² da Comisión Europea e, especificamente, nas Accións 2 e 6 de o   Plan de Acción de Interoperabilidade(Abre en nova xanela)  . O seu obxectivo é identificar e describir as estruturas de goberno, os modelos de interoperabilidade organizacional e as mellores prácticas para a coordinación da interoperabilidade para as administracións públicas.

O taller terá  lugar o 14 de marzo de 2019 , entre as 9:30 e as 16:00, en Bruxelas. Máis información práctica sobre o taller será comunicada ao momento da inscrición. Os materiais de apoio compartiranse cos participantes antes do taller.

Acerca dos modelos de implementación e goberno de EIF de acción de ISA²

O 23 de marzo de 2017, a Comisión Europea (CE) adoptou o  FEI  revisado , que contén 47 recomendacións destinadas a axudar aos Estados membros a lograr a interoperabilidade xunto cun Plan de acción de interoperabilidade (PIA).

O modelo conceptual de EIF define unha serie de conceptos crave que inclúen a gobernabilidade da interoperabilidade, a interoperabilidade da organización e a gobernación integrada do servizo público, cada un con recomendacións específicas para a súa implementación, reflectidas no plan de acción.

Estes conceptos atópanse no núcleo dos Modelos de Implementación e Gobernabilidade do EIF de acción de ISA² e o estudo apoiado por este taller enfocarase particularmente en apoiar dúas accións específicas do IAP:

• Identificar e describir as estruturas de goberno e as boas prácticas para a coordinación da interoperabilidade.
    • Aclarar e propor formas de formalizar as relacións organizativas das administracións públicas como parte do establecemento dos servizos públicos europeos. Identificar e desenvolver modelos de procesos comúns para describir procesos de negocios. Identifique as mellores prácticas e utilice habilitadores relevantes (por exemplo, acordos de interoperabilidade).

Unha parte importante do traballo consiste en facer un balance da análise detallada realizado en estudos anteriores e proporcionar recomendacións concretas adicionais

Programa(Abre en nova xanela)

Inscrición(Abre en nova xanela)

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)