• Escoitar

XXIV Congreso ASLAN

• Palacio Municipal de Congresos de Madrid. Av. da Capital de España (Campo das Nacións), Madrid
  • 15 marzo 2017 - 16 marzo 2017
  • 09:00

A XXIV edición do Congreso ASLAN porá o foco na importancia da innovación no despregamento, xestión e seguridade de infraestruturas dixitais en rede para que as empresas poidan avanzar na súa estratexia de Transformación.

Un gran evento anual dirixido tanto a directores TIC e líderes tecnolóxicos como técnicos, que ofrece a oportunidade de coñecer a experiencia de responsables de tecnoloxía de grandes organizacións, fabricantes líderes da industria internacional e provedores altamente especializados:

• CIOs,  CTOs, CISOs, CDOs - Responsables de tecnoloxía, de grandes e pequenas organizacións.
  • Integradores, enxeñarías, Operadores, xSP (MSP, CSP, WISP,..) e Centros de Datos.
  • CXO - Directivos e empresarios interesados na transformación dixital.
  • Outros profesionais interesados na innovación no despregamento, xestión e seguridade de infraestruturas dixitais e aplicacións en rede.

ASLAN 2017 combina unha ampla ZONA EXPO, orientada aos negocios e networking, con diversas actividades e salas de conferencias dirixidas a diferentes públicos: speakers corners, foros tendencias tecnolóxicas e coloquios.

Inscrición(Abre en nova xanela)

Programa(Abre en nova xanela)

Fonte orginal da noticia(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos