• Escoitar

VIII Seminario Transparencia e Participación Cidadá en AAPP

• Aula Magna do Instituto Nacional de Administración Pública (INAP). c/ Atocha, 106. 28012 Madrid.
  • 26 abril 2017
  • 09:00

A oitava edición deste Semionario contará coa participacion e colaboración de o Consello de Transparencia e Bo Goberno, o Consello de Transparencia de Andalucía,  o de Aragón e o de Castela e León; ademais do Ministerio de Facenda e Función Pública, a Federación Española de Municipios e Provincias, o C.A. Rexión de Murcia, o Goberno de Canarias, a Comunidade de Madrid, e a Deputación Foral de Bizkaia.

O resumo do evento (e a súa versión en PDF) serán subidos á web do evento ao concluír en Seminario.

Programa(Abre en nova xanela)

Inscrición(Abre en nova xanela)

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cidadán