• Escoitar

• Biblioteca Nacional de Letonia en Riga
  • 05 maio 2015
  • 08:30

Achegar a Xestión da Información Empresarial e a Xestión do Portafolio de Servizos á administración pública.

O 5 de maio, o Programa ISA(Abre en nova xanela) da Comisión Europea está a organizar a súa quinta conferencia sobre interoperabilidade semántica para o goberno electrónico, este ano xunto coa Presidencia de Letonia, na Biblioteca Nacional de Letonia en Riga. A conferencia do ano pasado(Abre en nova xanela) atraeu a uns 200 participantes de máis de 30 países.

Novas tendencias na administración pública, como "dixitais por defecto" e o principio de "unha soa vez", requiren que as organizacións públicas redeseñen a forma de xestionar a información, especialmente no contexto da prestación de servizos públicos. "Dixital por defecto" é o enfoque de pór a canle en liña como primeira vía de acceso á prestación de servizos públicos. O principio de "unha soa vez" implica a eliminación das cargas administrativas innecesarias que obrigan aos cidadáns a proporcionar a mesma información máis dunha vez ao goberno.

SEMIC 2015 explorará como a Xestión da Información Empresarial e a Xestión do Portfolio de Servizos poden axudar á administración pública a mellorar o seu modus operandi, reducir os custos e mellorar os servizos públicos a través da transformación dixital. Aínda que estas prácticas son comúns no sector privado, obsérvase que a adopción nas administracións públicas segue sendo bastante baixa.

A xestión da información empresarial introduce principios e prácticas para a xestión da información dunha organización de forma correlacionada, contextual e abarcando a toda a empresa. Neste contexto, certos tipos de datos vólvense moi importantes:

• Datos mestres: os datos utilizados por diferentes aplicacións e sistemas en toda a empresa. Os gobernos almacenan os seus datos mestres no que se chamou "rexistros primarios". O acceso aos rexistros primarios debería permitir ás administracións públicas ter acceso a unha única "fonte de verdade".
  • Vocabularios crave (tamén coñecido como modelos de datos Core): os modelos de datos utilizados para representar datos mestres.
  • Datos de referencia: as listas de valores altamente reutilizables como listas de códigos e taxonomías.

Servizo de Xestión do portfolio de servizos permite aliñar a prestación de servizos dixitais cos obxectivos de negocio da organización. Introdúcese unha perspectiva de servizo nas organizacións. A xestión da carteira de servizos implica unha combinación de actividades que inclúen a documentación de servizo, goberno do servizo e o apoio ás ferramentas informáticas. En lugar de crear unha lista plana de servizos unha "carteira de servizos" capta relacións, fluxos de información e as dependencias que forman un complexo ecosistema de servizos empresariais. Os principios e prácticas de administración da carteira de servizos poden axudar ás administracións públicas para a xestión eficiente e eficaz dos seus servizos públicos dixitais e comprender mellor os fluxos de información subxacente.

Expertos do sector privado e do sector público compartirán experiencias de primeira man, as ferramentas e as mellores prácticas nos temas anteriormente presentados.

Prazo de inscrición ata o 17 de abril de 2015

Máis información sobre o evento https://joinup.ec.europa.eu/node/109900/(Abre en nova xanela)

• Interoperabilidade