O Concello de Palma abriu un punto de autoservizo electrónico.

• Opinar
  • Escoitar

19 xuño 2013

Abierto en la Oficina de Atención al Ciudadano (OAC) situada en las dependencias de la Policía Local de San Fernando, a través del cual los ciudadanos podrán realizar de forma gratuita diferentes gestiones municipales sin tener que esperar en las oficinas.

Os palmesanos poderán acceder aos diferentes servizos como o pago de multas con notificación, o abono de sancións de tráfico e denuncias de ORA con boletín, a obtención de certificados de residencia para viaxes, solicitude de cita previa para altas e modificacións no Padrón Municipal, taboleiro de edictos e anuncios, ou información sobre trámites do padrón de habitantes, sobre a ORA e ACIRE.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cidadán
  • Servizos electrónicos