content _ mod _ accesskey

Kalitate eta ebaluazio agentzia (AEVAL

Oharra: politika publikoak Ebaluatzeko estatuko agentziaren eta Kalitatezko zerbitzuak (AEVAL), 2017ko uztailaren amaieran egin ziren, baina balio historikoagatik dokumentuak dira.

Herritarren iritziari buruzko txostenak egitea (AEVAL) zerbitzu publikoen zein diren aztertuko da, besteak beste, herritarren iritziak dagokionez, administrazio elektronikoa erabiltzen duten gogobetetze-maila eta kanalak

  • Txosten AEVAL.

    2016ko martxoaren 17a

    Informe de Percepción de la Calidad de los Servicios Públicos. Estabilidad y mejoría en los servicios públicos

  • 2015 AEVAL txostena

    2015eko urtarrilaren 29an

    Informe de Percepción de la Calidad de los Servicios Públicos. Calidad y sostenibilidad de los servicios públicos

  • 2004Ko txostena AEVAL

    2004ko martxoaren 3a

    Zerbitzu publikoen kalitatea zuten garaian

  • 2013Ko AEVAL txostena

    2013ko ekaina 03

    Zerbitzu publikoen kalitatea eta herritarren aldeko jarrerak modernizadoras neurriak administrazio publikoan (2013)

  • Txosten AEVAL.

    2016ko martxoaren 17a

    Zerbitzu publikoen kalitatea txostena jasotzeko. Egonkortasuna eta zerbitzu publikoak hobetzea

  • 2015 AEVAL txostena

    2015eko urtarrilaren 29an

    Zerbitzu publikoen kalitatea txostena jasotzeko. zerbitzu publikoen Kalitatea eta jasangarritasuna

  • 2004Ko txostena AEVAL

    2004ko martxoaren 3a

    Zerbitzu publikoen kalitatea zuten garaian

  • 2013Ko AEVAL txostena

    2013ko ekaina 03

    Zerbitzu publikoen kalitatea eta herritarren aldeko jarrerak modernizadoras neurriak administrazio publikoan (2013)

Sarbide Nagusia
Sarbide Nagusia