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Herri-administrazioei eta IPv4 eta IPv6 arteko trantsizioa.

Aldi berean dira herri-administrazioen eragile sustatzen du, aktoreei eta trantsizio prozesua.

Herri-administrazioei eta IPv4 eta IPV6 arteko trantsizioa

Aldi berean dira herri-administrazioen eragile sustatzen du, aktoreei eta trantsizio prozesua. Alde batetik, lankidetza-baldintzak ezarri behar dituzte nahitaez izan behar du talde-lanean, industria eta telekomunikazio-operadore batzuekin lankidetzan arituta egingo du eta hedapena eta kontzientziatzeko interneteko erabiltzaileen aldagaietan, hain zuzen. Bestetik, Herri-Administrazio horiek behar den baliabide urri zabaltzea dira web helbideak. ingurumen-Sentsoreak, Indar Armatuak oso tecnificadas, administrazioa denbora errealean, etorkizun hurbileko … premiak dira informazioaren eta komunikazioaren teknologiak aplikatzeko administrazio-jardueraren barruan. Horri guztiari gehitu beharko litzateke herri administrazioak-hornitzaile gisa gizarteari zerbitzuak Internet bidez.

Izaera dela eta, ez bakarrik har daiteke prozesu hori Internet globala ikuspegitik nazionala, baizik eta koordinatu behar du izan behar dute, eta nazioarteko erakundeekin. Abiapuntu bat ahalegin koordinatua estatu, politikak garatzea da eremu horretako homogeneoak OECD Ministroen Deklarazioa etorkizunari buruzko interneteko ekonomiara (Seul, 2008). Bertan estatu kideek konpromisoa hartzea bultzatzea, bai bai gobernuek IPv6 IPv4 helbide-kontsumitzaile handiak (Ireki leiho berrian) Jarraibideak. politika publikoen garapena zentzu horretan, OECD gomendatzen (Ireki leiho berrian) :

  • Trabajar con el sector privado y otras partes interesadas para aumentar la educación y la concienciación y reducir los cuellos de botella
  • Gobernuaren konpromisoa erakutsi hartu IPv6
  • Buscar la cooperación internacional y el seguimiento de implementación de IPv6.

Hitos más recientes en la cooperación internacional en la transición entre IPv4 e IPv6 provienen del ITU-T y la Unión Europea. En ambos casos, se comienza a abrir paso un rol más activo de las Administraciones Públicas en el proceso de migración, incitándolas a liderar con el ejemplo el mismo. La resolución 180 del ITU-T adoptada en la Conferencia celebrada en Guadalajara en Octubre de 2010 (Ireki leiho berrian) incitaba, estatu kideak eta eguneratu itzazu erakundeak sistemak eta zerbitzuak garrantzitsuenak zerbitzu publikoaren eremuaren barruan, IPv6-rekin bateragarria izateko. Bestalde, europako batzordeak, bai “ Agenda Digitala europarako ” eta “ Administrazio elektronikoaren 2011-2015 europarako ekintza-plana (Ireki leiho berrian) ”, incitan al apoyo al proceso de migración mediante la interoperabilidad de los servicios de Administración Electrónica con IPv6.

Los acuerdos internacionales sobre el camino a seguir en la transición de IPv4 a IPv6, junto con la cada vez más urgente necesidad de comenzarla de modo efectivo por el próximo agotamiento del espacio de direccionamiento IPv4, está dando lugar a una nueva generación de planes de migración nacionales, fijando de un modo más exigente fechas limite para el proceso. Ejemplo de ello es el Memoradum dictado en el Gobierno Federal de Estados Unidos “ IPv6 Transition to (Ireki leiho berrian) ”. akzioak ohikoenak dira

  • Realizar un inventario de las capacidades IPv6 previamente desarrolladas, técnicas y humanas
  • Bat definitu behar da. IPv6-rekin bateragarria den erosketa-ekipamenduaren profila (Ireki leiho berrian)
  • Betetzeko betebeharra ezartzea definitutako profila erosketa guztietan
  • Ikusgai bihurtzea da, zerbitzu publikoen IPv6 konexioak

Azken puntu horri buruz, azpimarratu behar da, horrek ez du esan nahi den trantsizio globalari dagokionez, nahitaez, ekipamendu guztia, herri-administrazioen barne. elkarreragingarritasun-mekanismoen erabilera RFC saihesteko, kasu batzuetan, deskribatutako 4213 baten kostua osoa eta funtzionalki egokia izan migrazioa.

En el caso de las Administraciones Públicas españolas, en el proceso de migración será esencial contemplar el impacto de la transición a IPv6 de la “Red de Comunicaciones de las Administraciones Públicas Españolas”, definida en el artículo 43 de la Ley 11/2007. La evolución de dicha red, como elemento clave de la interoperabilidad entre las Administraciones Públicas Españolas, supondrá la modificación de los instrumentos de interoperabilidad que la soportan y que están definidos en el Real Decreto 4/2010 (“Plan de Direccionamiento de la Administración” previsto en su artículo 14 y Norma Técnica de Interoperabilidad “Requisitos de conexión a la Red de comunicaciones de las Administraciones Públicas españolas” previsto en su Disposición Adicional Primera).

Estos y otros aspectos han sido contemplados en el Acuerdo de Consejo de Ministros de 29 de abril de 2011, por el que se aprueba el Sartzeko espainian IPv6 protokoloa sustatzeko plana (Ireki leiho berrian) .

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