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Datuen bitartekotza logotipoak

Datuen bitartekotza

Legeko 28.2. atala zorrozki bete beharrekoa 39/2015 Legea, administrazio prozedura erkidearen (Ireki leiho berrian) recoge, como derecho de todo ciudadano, el que éste no tenga que aportar ningún dato o documento que obre en poder de la Administración Pública.

Herri administrazioen arteko datu-trukea, beraz, oinarrizko eginkizun bat emateko orduan administrazio elektronikoaren zerbitzu aurreratuak herritarrentzat, erakundeen eraginkortasuna hobetuz eta eraginkortasuna.

La Elkarreragingarritasun-datuen bitartekotza protokoloak Arau Teknikoa del 28 de junio de 2012 recomienda el uso del protocolo de ”Sustitución de Certificados en Soporte Papel versión 3 – SCSPv3”

Suite de productos relacionados con el intercambio de datos entre AAPP para facilitar la interoperabilidad en las Administraciones Públicas

El Ministerio de Asuntos Económicos y Transformación Digital, usando el protocolo SCSPv3 pone a disposición de todas las AAPP la plataforma de intermediación de datos donde cualquier administración puede consultar cualquiera de los más de 130 certificados ofrecidos por más de 45 cedentes de datos, tanto de la AGE (Administración GEneral del Estado) como de CCAA (Comunidades Autónomas), EELL (Entidades Locales) Universidades y otras Entidades Públicas como el Colegio de Registradores Mercantiles y de la propiedad, entre los que destacan los datos de identidad y de residencia de un ciudadano, datos relativos al desempleo, titulaciones oficiales, datos catastrales, estar al corriente con la AEAT y TGSS, Vida Laboral, datos de pensiones, nacimiento, defunción y matrimonio de los Registros Civiles y un largo etcétera puesto que se encuentra en constante expansión.

Plataforma dela erakutsi du eraginkorra eta harrera oso ona izan du, eta erakundeen artean, abiarazi zirenetik, 2020ra arte ekoizpen 531 milioi baino gehiago datuak kontsulta bat sortuko du orain arte, 2.700 milioi euro aurreztuko direla aurreikusi baino gehiago 2007. urteaz geroztik.

Nola jan dezaket plataformako zerbitzuak erabiltzen dituzten datuen bitartekotza?

Zerbitzuen plataformaren SCSPv3 kontsumitzeko bitartekaritza-emaileak edo beste, erraz ulertzeko moduan garatu dira parte hartzen duten hainbat aplikazio konponbide SCSPv3 portfolio :

  • Liburu-dendak SCSPv3: (Java eta .NETENTZAT.). honako hauek dira hartze duten liburu dendetan protokoloa bai, igorle gisa inplementatzen SCSP requirentes funtzio hauek ditu:
    firmado de peticiones, cifrado y descifrado, validación de esquemas, registro de peticiones y solicitudes, registro de respuestas, auditoría, generación de justificantes PDF, etc.
  • Bezero Arina. Web aplikazio bat da osoa eta funtzionala JAVA Web zuzenean kudeatzen ditu, sarbide-kontrola, sarrera-baimenak eta prozedurak oinarri hartuta. Erakunde Bakoitzak bere Erabiltzaile instalatu behar da. aplikazio-dendetan eta datu-kontsultak egin daitezke SCSPv3 bidez eskainitako bitartekaritza-Plataforma (egiaztapen-Zerbitzuak eta datuak kontsultatzea).
  • SCSP-WS: (Recubrimiento SCSP Java y .NET). Es una aplicación, que se instala en cada organismo y que ofrece un único webservice (síncrono, asíncrono y solicitud de respuesta) simplificado de los servicios de la plataforma (internamente invoca a las librerías que se encargan de las tareas comunes).
  • Cloud SCSP. herri-administrazioek, 50.000 biztanleko baino gutxiago bezeroaren datuak kontsulta daitezke datuen bitartekotza plataforma hori doako zerbitzua eta softwarerik instalatu beharrik gabe.

Además se ofrece una herramienta de Administración y configuración Web de las librerías (Java y .NET) que instaladas en cada organismo facilita la configuración de las librerías y su despliegue en entornos Java y .NET.

Herritarrentzako zerbitzu zuzenak

  • Komunikazio-atariko helbide-aldaketa (Ireki leiho berrian) Atari honen helburua uztea da. egin ondoren, herritarrak, erroldatze komunikatzeko hainbat administrazioko erakundeak, hala nola, zuzendaritza Nagusia, zerga agentzia, eta gizarte segurantza, besteak beste, zure helbidea aldatu dela joan beharrik izan gabe aurrez aurre.

Lortutako emaitzak

  • Hobetu egin dira emandako zerbitzuak herritarrentzat, izapideak eta denbora ahorrándoles HERRI-kopurua murrizteari esker aurkeztu behar diren dokumentuen hurrengo atalean ikus daitekeen gisan.
  • Se ha aumentado la calidad de los datos al evitar falsificaciones, malas lecturas o errores ya que éstos son verificados directamente por el organismo competente contra las fuentes de datos, mejorando la eficiencia y eficacia de la Administración.
  • Barneko eraginkortasuna hobetu egin da, erakunde publikoen espedienteak tramitatzeko baldintzak hobetuz.
  • Handitu egin da, antolamendu-elkarreragingarritasuna sailen eta erakunde administrazio publikoetan.
  • Administrazio-prozedurak sinplifikatu dira.
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