CASTELA-A MANCHA. Consellería de Facenda e Administracións Públicas
09 xuño 2021
Decreto 65/2021, de 1 xuño, polo que se regula a prestación de servizos en réxime de teletrabajo na Administración da Xunta de Comunidades de Castela-A Mancha. DOCM: núm. 108 de 09/06/2021
CASTELA-A MANCHA. Consellería de Facenda e Administracións Públicas
15 decembro 2017
Decreto 89/2017, do 12 de decembro, polo que se aproba a política de xestión de documentos das entidades que integran o sector público da Administración da Xunta de Comunidades de Castela-A Mancha. [2017/14861] DOCM: núm. 241 de 15/12/2017
Ver en PAe Sección: Arquivo electrónico
-
NOTA: Orde 17/2019, do 14 de xaneiro, da Consellería de Facenda e Administracións Públicas, pola que se modifica o anexo III Esquema Institucional de Metadatos de Castela-A Mancha (Emecam) do Decreto 89/2017, do 12 de decembro, polo que se aproba a política de xestión de documentos das entidades que integran o sector público da Administración da Xunta de Comunidades de Castela-A Mancha. En (DOCM: núm. 27 de 07/02/2019)
CASTELA-A MANCHA. Consellería de Presidencia e Administracións Públicas
07 abril 2015
Resolución de 27/03/2015, da Consellería de Presidencia e Administracións Públicas, pola que se dá publicidade ao Plan Estratéxico de Administración Electrónica: Castela-Mánchaa "Administración máis dixital, máis aberta e máis fácil", Plan 2015-2018. DOCM: núm. 66 de 07/04/2015
- Infraestruturas e servizos comúns
- Servizos electrónicos
CASTELA-A MANCHA. Consellería de Facenda
12 febreiro 2015
Orde de 04/02/2015, da Consellería de Facenda, pola que se crea o Punto Xeral de Entrada de Facturas Electrónicas da Administración da Xunta de Comunidades de Castela-A Mancha e regúlase o procedemento para a súa tramitación. BOCM: Núm. 29, de 12/02/2015
CASTELA-A MANCHA. Consellería de Facenda e Administracións Públicas
27 setembro 2013
Orde de 11/09/2013, da Consellería de Presidencia e Administracións Públicas, pola que se regula o réxime de utilización da firma electrónica, baseada no certificado de empregado público, polas autoridades e empregados públicos da Administración da Xunta de Comunidades de Castela-A Mancha. [2013/11622] DOCM: 27/09/2013
- Identidade e Firma electrónica
CASTELA-A MANCHA. Consellería de Facenda e Administracións Públicas
27 setembro 2013
Orde de 11/09/2013, da Consellería de Presidencia e Administracións Públicas, pola que se regula o taboleiro de anuncios electrónico da Administración da Xunta de Comunidades de Castela-A Mancha. [2013/11620]. DOCM: 27/09/2013
CASTELA-A MANCHA. Consello de Goberno
03 abril 2012
Decreto 69/2012, do 29 de marzo de 2012, polo que se regulan as actuacións sobre calidade dos servizos públicos na Xunta de Comunidades de Castela-A Mancha. DOCM: Núm. 68 de 03/04/2012
- Goberno aberto, Informes e Estudos
CASTELA-A MANCHA. Consello de Goberno
28 febreiro 2012
Decreto 57/2012, do 23 de febreiro de 2012, polo que se establece a política de seguridade da información na Administración da Xunta de Comunidades de Castela-A Mancha. DOCM: Núm. 43 de 28/02/2012
-
Obxecto: O este ano ten por obxecto definir a política en materia de seguridade da información da Administración Xunta de Comunidades de Castela-A Mancha, así como o establecemento do marco organizativo e operacional, garantindo aos cidadáns de Castela-A Mancha a xestión dos seus datos de forma segura yconforme á lexislación vixente nesta materia.
CASTELA-A MANCHA.Vicepresidencia e Consellería de Economía e Facenda
20 maio 2011
Decreto 54/2011, do 17 de maio, polo que se regula a utilización de medios electrónicos e establécense medidas de organización e de mellora da transparencia na contratación do Sector Público da Xunta de Comunidades de Castela-A Mancha. DOCM: Núm. 97 de 20/05/2011
- Contratación
- Goberno aberto, Informes e Estudos
CASTELA-A MANCHA. Consello de Goberno
18 marzo 2010
Decreto 12/2010, do 16 de marzo, polo que se regula a utilización de medios electrónicos na actividade da Administración da Xunta de Comunidades de Castela-A Mancha. DOCM: Núm. 54 de 18/03/2010 .- Modificado por Decreto 57/2012 do 23 de febreiro (DOCM 43 de 28-02-2012)
-
Regúlanse, en primeiro lugar, as ferramentas tecnolóxicas necesarias para posibilitar a relación administrativa coas necesarias garantías de seguridade, desenvolvendo e completando a regulación básica para garantir a seguridade xurídica. Neste sentido, os capítulos II, III e IV regulan a sede e o rexistro electrónico, os diferentes mecanismos de identificación dos cidadáns nas súas relacións administrativas electrónicas, así como a identificación por medios electrónicos dos órganos administrativos no exercicio das súas competencias.
- Infraestruturas e servizos comúns
- Servizos electrónicos