accesskey_mod_content

Planes estratègics en la Comunitat Autònoma del País Basc

  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

Responsables i col·laboradors al govern de l'administració digital

Govern Basc. Departament de Governança Pública i Autogovern

En aquest Departament de Governança Pública i Autogovern a l'Adreça Dirección de Atención a la Ciudadanía e Innovación y Mejora de la Administración(Obre en nova finestra) li correspon l'elaboració, coordinació i impuls de plans interdepartamentals d'innovació i millora de qualitat en els serveis públics i l'efectiva implementació en les administracions públiques de l'Administració electrònica en els procediments administratius i en la gestió dels assumptes públics. A la Direcció general d'Informàtica i Telecomunicacions (Obre en nova finestra) entre otras el modelo de presencia de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi en Internet.

Altres portals i documents relacionats amb l'administració digital

Pla Estratègic de Governança i Innovació Pública: PEGIP 2020

11 desembre 2017

Publicat al desembre de 2017 a la web del Govern Basc. Departament de Governança Pública i Autogovern(Obre en nova finestra) . 1 document pdf de 292 p. impreses.

  • NOTA: El Consejo de Gobierno Vasco, en sesión celebrada el día 17 de enero de 2017 adoptó, entre otros, el Acuerdo por el que se aprueban los Planes Estratégicos del Gobierno para la XI Legislatura 2017-2020, entre los que se encuentra el Pla Estratègic de Governança i Innovació Pública 2020 (PEGIP 2020)(Obre en nova finestra) l'elaboració de la qual i coordinació és responsabilitat del Departament de Governança Pública i Autogovern. 

  • Serveis electrònics
  • Govern obert, Informes i Estudis

PIP - Pla d'Innovació Pública del Govern Basc 2014-2016

17 juny 2014

Pla d'Innovació Pública del Govern Basc: 2014-2016. [document publicat en] Vitòria-Gasteiz, juny 2014. Difós en internet pel Departament d'Administració Pública i Justícia(Obre en nova finestra) . També té difusió en el blog  PIP – Blog sobre el Pla d'Innovació Pública(Obre en nova finestra)  .-1 fitxer pdf de 90 p. impreses. 

  • NOTA: Objectius estratègics del Pla :

• Administració oberta: Promoure la transparència, la participació i la col·laboració en l'Administració pública.

• Administració eficaç: Desenvolupar una oferta de serveis de qualitat i accessible per diferents canals (presencial, telèfon, Internet).

• Administració eficient: Millorar l'eficiència en la gestió administrativa, adequant l'organització, implantant nous models de gestió i realitzant un ús intel·ligent de la tecnologia.

• Administració innovadora: Promoure la innovació en l'Administració involucrant a la ciutadania i als professionals públics en el disseny, la gestió i l'avaluació de les polítiques i dels serveis públics

Annex I: Fitxes de projectes i subprojectes del Pla PIP 2014-2016

1 fitxer pdf de 90 p. impreses.

  • NOTA: Visió general dels eixos estratègics:

• Eix 1: Transparència i Bon Govern 
• Eix 2: Interacció amb la ciutadania 
• Eix 3: Adequació Organitzativa 
• Eix 4: Millora de la Gestió 
• Eix 5: Administració electrònica 
• Eix 6: Innovació des de la co-creació