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La Plataforma Electrónica de la Diputación de Ciudad Real ha registrado 300.000 firmas digitales en 2017

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20 febreiro 2018

Na actualidade, máis de 30 concellos e entidades asinan regularmente os seus documentos na Plataforma Provincial de Administración Electrónica.

La Plataforma de Administración Electrónica de la Diputación de Ciudad Real ha registrado 300.000 firmas digitales en 2017, lo que supone un incremento del 40 por ciento con respecto al ejercicio anterior, que también resultó altamente positivo en relación a 2015, con una mejora cifrada en el 25 por ciento. Y el cómputo total desde 2012 es de un millón de firmas digitales a través de este soporte.

A día de hoy, más de 30 ayuntamientos y entidades firman regularmente sus documentos en la Plataforma Provincial de Administración Electrónica, 11 más que en 2016. Además otros 23 consistorios están en fase inicial y de pruebas, por lo que se espera su despegue definitivo en 2018.

Os concellos do tres poboacións con máis habitantes da provincia melloraron os seus datos substancialmente, destacando entre eles Puertollano, que multiplicou por dous o número de documentos electrónicos.

No que respecta a os municipios de entre 5.000 e 20.000 habitantes, todos melloran, especialmente La Solana, que multiplicou por tres os seus xa bos resultados de 2016. Tamén é destacable o esforzo de Pedro Muñoz, Socuéllamos e Miguelturra, así como a entrada nos últimos meses dos Concellos de Daimiel e Manzanares. E os datos de Argamasilla de Calatrava e Membrilla anticipan, así mesmo, bos resultados en 2018.

Merece igualmente mención a adaptación á Administración Electrónica dos pobos máis pequenos, o que pon de manifesto que a Plataforma da Deputación de Cidade Real está pensada para resolver os problemas de todo tipo de consistorios. Chairos mantén o seu ritmo de crecemento sostido que o converte nun referente; Alcolea multiplicou a actividade por dúas e entraron en o cadro con resultados extraordinarios concellos como Areais, Alhambra, Ruidera, Piedrabuena, Granátula, Carrión ou Valenzuela.

A clave para crecer en grao de implantación da Administración Electrónica na provincia reside en a implicación dos funcionarios municipais e en o labor de difusión, información e soporte que desenvolve o equipo que ten encomendada esta parcela da xestión en a Deputación de Cidade Real. Durante 2018 acentuarase o esforzo seguindo a programación prevista no Plan Estratéxico aprobado polo Pleno en abril de 2016 e espérase mellorar os resultados.

Canto aos datos da Deputación, no que concirne a grao de implantación da Administración Electrónica tamén melloraron. Superáronse as 170.000 notificacións electrónicas, sen papel e con plenas garantías legais. E tamén durante 2017 o 71 por cento dos documentos presentados no rexistro da Deputación foron electrónicos. Estímase que desde 2010 o aforro sitúase en 22 millóns de euros se se atende aos sistemas europeos de avaliación Atlas e Aplica.

Todas las solicitudes de subvenciones tramitadas por ayuntamientos, asociaciones y otras entidades se han firmado de forma electrónica y también la mayor parte de los documentos presentados por los empleados públicos y un alto porcentaje de las facturas de proveedores.

Por otro lado, el 95 por ciento de los documentos que salieron de la Diputación se firmaron digitalmente (34.717) y 7 de cada 10 notificaciones fueron electrónicas. Y más de 2.100 personas físicas y jurídicas se dieron de alta en el sistema de notificaciones electrónicas "Comparece".

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