accesskey_mod_content

A Comisión Europea ha publicado o eGovernment Benchmark 2017

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

10 xaneiro 2018

O estudo, baseado en 10.000 sitios web en todos os países da UE, céntrase no concepto de  “evento vital”. O catro eventos considerados no informe son: comezar un negocio, perder e atopar un traballo, estudar e a vida familiar.

Esta análise realizada baixo o auspicio da Comisión Europea(Abre en nova xanela) , baséase en avaliar catro puntos que son referencia no Plan de acción 2020:

  • Centrado en el usuario (citizen-centric),  en qué medida un determinado servicio se presta en línea. En el análisis se evalúa aspectos como la usabilidad, la experiencia de usuario, la oferta en dispositivos móviles. En este punto se continúa avanzando en la dimensión cuantitativa, con más servicios en línea disponibles en 2016. Sin embargo, el indicador de "movilidad " todavía está considerablemente rezagado, en comparación con los otros dos indicadores ( “centrado en el usuario” y “calidad en la provisión del servicio”)
  • Transparencia, en que medida o Goberno é transparente na prestación deses servizo: a súa responsabilidade e desempeño e sobre o uso dos datos persoais. O punto da transparencia tivo un avance modesto en todos os aspectos.
  • Mobilidade transfronteiriza, en que medida os usuarios de servizos públicos  poden usar os noutros países europeos. Este é un elemento crave para os países membros da UE, pois un dos obxectivos é que os cidadáns  poidan usar os servizos en calquera lugar. A destacar que a mobilidade transfronteiriza de empresas e cidadáns está a mellorar.
  • Elementos habilitantes, en que medida os países contan coas condicións técnicas  para facilitar os servizos en liña. Entre os elementos habilitantes céntrase nos conceptos: a identidade electrónica, o documento electrónico e experiencia usuaria entre outros. Neste punto obsérvanse lixeiros avances sobre a dispoñibilidade da identificación electrónica e o uso do documento electrónico.

En canto  a avaliación dos eventos vitais:

  • Iniciar y operar una empresa, es el área en la cual más se ha avanza en Europa, llegando en algunas áreas a obtener el máximo de puntuación  en varias variables de esta categoría.
  • Perder e atopar traballo, tivo un desenvolvemento sostido desde a última análise en 2012(Abre en nova xanela) . Cada vez utilízase máis o eID para este tipo de interaccións
  • Estudos, nesta área,  crece a prestación de servizos dentro das fronteiras nacionais, así como en servizos transfronteirizo. Por primeira vez,  a dispoñibilidade en liña de servizos transfronteirizos superou a mobilidade transfronteiriza de negocios.
  • Vida de Familia, este evento de vida avalíase por primeira vez e é o menos maduro con escaso avance, polo que necesita un progreso significativo.

Os  Países  exemplos de "mellores prácticas" son Malta e Portugal, con case todos os servizos de goberno electrónico automatizados ou completamente en liña.

Se destaca la labor de Letonia, Suecia, Francia, los Países Bajos, Italia, Chipre, Suiza, Bulgaria, Grecia, Hungría y la República de Serbia.

España, cun 76%, está en  liña coa media-alta europea de penetración e dixitalización, e compárase cos mellores países da súa clase, Alemaña, Italia cun 64% e Francia cun 63%.

España se encuentra entre los cinco países con mejor puntuación en   la disponibilidad de identidad y documento electrónico, junto con Malta, Portugal y Lituania. En el evento de la vida, Malta es líder, seguido por Estonia, Letonia, Austria y España. También España se encuentra bien posicionado en Gobierno abierto, con puntuación por encima de la media. En ese escenario lo mejores son son del norte de Europa (Dinamarca, Noruega, Suecia, Finlandia, Estonia, Letonia, Lituania), más un país del sur de Europa (España).

El informe concluye que los países de la UE están avanzando en la dirección correcta en cuanto a la prestación de servicios públicos digitales, pero aún quedan cuestiones importantes por resolver, especialmente en torno a la transparencia.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Infraestruturas e servizos comúns
  • Cidadán