accesskey_mod_content

Informe de Actividade do AOC 2016

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

15 febreiro 2017

No informe realizado polo Consorcio Administració Oberta de Catalunya recóllense os indicadores máis destacados do ano 2016 con respecto aos servizos de Administración Electrónica que prestan ás Administracións Públicas Catalás.

Neste informe recóllense os indicadores máis destacados do ano 2016. Na análise dos servizos puidéronse observar dúas tendencias: o despegamento e a consolidación. Pódese constatar tamén que os índices de dispoñibilidade mantivéronse maioritariamente por encima dos valores fixados como óptimos. Xa é posible consultar este documento documento resumo dos indicadores dos servizos AOC do ano 2016(Abre en nova xanela) .

  • e-TRAM

Case un milleiro (976, en concreto) de entes públicos cataláns están a utilizar este servizo para recibir tramitacións electrónicas da cidadanía e as empresas. Isto é un incremento do 11% respecto ao ano pasado. O número de trámites realizados superou os 62.000, case 21.000 máis que os levados a cabo en 2015. 

  • e-NOTUM

Ao finalizar o ano, 805 entes públicos cataláns atópanse en condicións de notificar por medios electrónicos con este servizo. O número de notificacións enviadas neste período foi de 439.732 superando o volume total de 2015 en case 130.000.

  • e-Valija

Este servizo, que permite enviar e rexistrar documentos en formato electrónico, telematicamente e ao instante, terminou o seu segundo ano de vida cun total de 104.303 tramitacións, un 96% máis que o ano anterior. 

  • Software de Firma Avanzada (PSA)

Tamén incrementou considerablemente o seu consumo, máis en concreto nun 57%. En 2016 leváronse a cabo máis de 3 millóns de firmas, que supón un 49% do total acumulado.

  • e.FACT

Se o imperativo legal ocasionou que en 2015 fose o do despegamento do uso do servizo por parte das empresas que se relacionaban coa Administración, este ano foi o ano da velocidade de cruceiro. Non se chegou ás 40 adhesións anuais pero o total de entes que se benefician das vantaxes deste servizo superou os 1.550. Este elevado número de usuarios implica que o uso do servizo consolidouse cun incremento do 34%.

Cabe destacar que, do dez primeiros entes que recibiron máis facturas, o 70% son da contorna sanitaria. As plataformas que envían máis facturas son Hub AOC, Edicom e Seres eFactura.

  • vía Aberta

En 2016, 100 entes públicos máis estiveron en disposición de acceder a datos e documentos doutras administracións; e xa son 480 os concellos catalanaes adscritos. O consumo total de datos e documentos foi de case 21 millóns, superando en 1,6 millóns o consumo de 2015.

Os servizos máis consultados foron a Renda, o padrón municipal de habitantes e o título de familia numerosa. 

  • Validador

178 aplicacións de entes cataláns validaron certificados dixitais e firmas electrónicas coa ferramenta que ofrece o Consorcio AOC. En 2016, o seu consumo seguiu aumentando con máis de 50 millóns de validacións (un 32% máis) e case 32 millóns selos de tempo (un 24% máis).

  • Goberno aberto, Informes e Estudos
  • Servizos electrónicos