accesskey_mod_content

Publicada nota informativa sobre alta de unidades en DIR3 para facturación electrónica

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

26 setembro 2014

Nesta nota informativa complétanse as instrucións sobre como as diferentes unidades administrativas deben xestionar a súa alta en DIR3, o Directorio Común de Unidades, para a xestión das facturas electrónicas.

De acordo con a Orde HAP/492/2014, do 27 de marzo, pola que se regulan os requisitos funcionais e técnicos do rexistro contable de facturas das entidades do ámbito de aplicación da Lei 25/2013, do 27 de decembro, de impulso da factura electrónica e creación do rexistro contable de facturas no Sector Público:

  • Disposición adicional terceira. Codificación de órganos administrativos.
  • As facturas que se expidan a partir da entrada en vigor desta Orde axustarán a codificación dos órganos administrativos que participen na tramitación das mesmas á establecida no directorio DIR3 de unidades administrativas comúns xestionado pola Secretaría de Estado de Administracións Públicas. 

O Directorio Común DIR3 proporciona un Inventario unificado e común a toda a Administración das unidades orgánicas / organismos públicos, as súas oficinas asociadas e unidades de xestión económica ‐ orzamentaria, facilitando o mantemento distribuído e corresponsable da información.

Todas as Entidades locais atópanse xa incluídas en DIR3 cun código único. Este código pódese consultar na seguinte ligazón:

http://administracionelectronica.gob.es/ctt/dir3/descargas
Listaxes, Listaxe de Unidades Orgánicas de EELL

Poden consultar co IGAE se o seu municipio precisa dar de alta, para efectos de factura, novas unidades de nivel inferior á propia Entidad local.

http://www.igae.pap.minhap.gob.es/sitios/igae/es-É/rcf/Paxinas/rcf.aspx(Abre en nova xanela)

Así, aqueles municipios que necesiten dar de alta novas unidades en DIR3 de nivel inferior á propia Entidad local para efectos de factura, deben solicitar previamente un usuario provedor de Directorio para dar de alta as súas unidades en:

https://ssweb.seap.minhap.es/axuda/consulta/DIR

Para consultas relacionadas con Factura Electrónica e aclaración dos termos oficina contable, órgano xestor e unidade tramitadora, dirixan as súas consultas a:

https://ssweb.seap.minhap.es/axuda/consulta/FACE

Para darse de alta no Punto Xeral de Entrada de Facturas Electrónicas:

https://face.gob.es/

  • Infraestruturas e servizos comúns
  • Centro de Transferencia de Tecnoloxía