accesskey_mod_content

Case 14.300 procedementos dirixidos ao Goberno de Cantabria iniciáronse por internet desde 2012

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

26 febreiro 2014

O Goberno rexional e a CEOE abordarán este martes os avances na e-Administración e o catálogo para a simplificación de trámites.

Un total de 14.288 solicitudes, escritos e comunicacións dirixidos ao Goberno de Cantabria foron presentados desde 2012 a través de Internet no Rexistro Electrónico autonómico.
Desde esta data superáronse os 400.000 documentos e certificados oficiais xerados de forma autonómica polo Goberno de Cantabria, evitando a duplicidade de documentación e aforrando a empresas e cidadáns a acreditación daquela información coa que xa contan as distintas administracións.

"NOVO IMPULSO" Á ADMINISTRACIÓN ELECTRÓNICA"

Nun comunicado, o Goberno rexional ha expresado a súa intención de seguir incrementando este número mediante un "novo impulso" á administración electrónica e á simplificación de máis trámites administrativos, que reduzan custos e xeren aforros a cidadáns e empresas.
O Goberno pretende contar para iso coa opinión e colaboración dos axentes e entidades implicadas, e mellorar os resultados.
Con este fin, manterá un novo encontro o vindeiro martes coa patronal cántabra, no que abordarán os avances e analizaranse as iniciativas tendentes a acelerar o tempo de xestión dos expedientes administrativos, capaces de dinamizar sectores sociais e económicos.
Este será o eixo principal da segunda reunión de traballo que liderarán o presidente de Cantabria, Ignacio Diego, e a presidenta da patronal CEOE, Xema Díaz, dentro dos encontros mensuais que se comprometeron a manter ambas as partes para definir as liñas de actuación e concretar proxectos que contribúan a impulsar o sector empresarial, desenvolver o tecido industrial e a creación de emprego.
Durante a reunión de traballo analizarase o catálogo de procedementos nos que se procedeu á simplificación de trámites que afectan á actividade económica das empresas cántabras, así como outras propostas e medidas de tipo tecnolóxico e documental.

700 PROCEDEMENTOS ELECTRÓNICOS

En 2012, o Goberno rexional iniciou un camiño para a redución dos trámites e o desenvolvemento da e-Administración, a través de senllos decretos que regulan, por unha banda, as comunicacións electrónicas e a sede electrónica, e, por outro, a simplificación documental dos procedementos administrativos.

Ambas as ferramentas permitiron promover os procedementos que se inician de forma telemática, máis de 7.000 anualmente. De feito, todos os procedementos da Administración Autonómica, uns 700, pódense iniciar xa de forma electrónica, mediante o uso de firma dixital.
No ámbito da simplificación administrativa, incluíronse importantes accións tendentes a evitar a duplicidade da documentación. O Goberno de Cantabria xa non solicita a cidadáns e entidades a presentación daquela documentación que xa obra en poder das distintas administracións públicas, como pode ser o DNI, datos da declaración da renda, prestacións por desemprego, entre outros.

A través dunha nova rede informática, que permite a interconexión das diferentes administracións estatais e autonómicas, o Executivo rexional obtén os certificados pertinentes que anteriormente se esixía achegar a cidadáns e empresas.
Desde o seu inicio, en 2012, este novo servizo aforrou a presentación de 401.434 certificados e documentos deste tipo á cidadanía, 282.000 dos cales durante o exercicio 2013.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Servizos electrónicos
  • Cidadán