accesskey_mod_content

Pla Modernitza 7.0 de la diputació d'Alacant.

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

17 gener 2014

El pla de modernització engegat per la diputació per oferir diferents serveis d'administració electrònica des dels seus ajuntaments està collint diferents reconeixements.

El Pla Modernitza 7.0 és una iniciativa que ofereix als consistoris els serveis d'Ayuntamiento en la Nube, software municipal, administración electrónica, portales webs municipales, así como la firma digital, certificados de sede electrónica y sello de órgano, entre altres possibilitats. D'aquesta forma, qualsevol ciutadà pot sol·licitar un certificat d'empadronament a l'instant sense necessitat de desplaçar-se al municipi, mentre que un empleat públic aconsegueix, des d'un telèfon mòbil, disposar de signatura digital, accions que agiliten considerablement la tramitació de documents.

Se trata de un proyecto provincial ya consolidado que se caracteriza por el considerable ahorro económico que está generando en los consistorios que se han adherido a él.

El Pla Modernitza 7.0 de la Diputació d'Alacant ha aconseguit alçar-se com a finalista en les categories de ‘Millor servei operatiu en Administració Electrònica en el Núvol’ i ‘Millor proposta de col·laboració públic-privada’ en la IV edició del Congrés Nacional d'Interoperabilitat i Seguretat que se celebra a Madrid.
També, el ‘Pla Modernitza 6.0’ de la Diputació d'Alacant dirigit a innovar i transformar l'administració local ha estat recentment guardonat pel Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques en els Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública 2012.

  • Ciutadà
  • Serveis electrònics