accesskey_mod_content

AEVAL, a axencia de avaliación e calidade, publica o Informe de Percepción da Calidade dos Servizos Públicos

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

09 abril 2014

Neste informe estúdase, entre outros aspectos, a percepción dos cidadáns con respecto á administración electrónica, a súa satisfacción e preferencia nas canles de uso.

Co título "Calidade dos servizos públicos en tempos de austeridade" a Axencia de avaliación e calidade (AEVAL) acaba de publicar o Informe sobre a percepción da Calidade dos Servizos Públicos en España correspondente aos datos recolleitos durante 2013.

Neste documento abórdase a análise da percepción dos españois con respecto a distintas políticas e servizos públicos e a súa evolución nos últimos anos. En concreto, neste ano de austeridade, estúdase a importancia que os cidadáns conceden aos servizos públicos e o grao de satisfacción cun abanico amplo de políticas e servizos sectoriais.

Como outros anos tamén se analizan en detalle as opinións e hábitos dos cidadáns en relación cos servizos públicos de carácter administrativo e coa administración electrónica. Por último, co obxectivo de propor melloras, detállanse, as actitudes da cidadanía cara ao importante programa de queixas e suxestións.

Descarga do Informe "Calidade dos Servizos Públicos en tempos de austeridade (2014)"(Abre en nova xanela)  

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

Consulta de todos os Informes sobre a percepción cidadá dos Servizos Públicos (Abre en nova xanela)

  • Cidadán
  • Observatorio de Administración Electrónica