accesskey_mod_content

AEVAL, l'agència d'avaluació i qualitat, publica l'Informe de Percepció de la Qualitat dels Servicis Públics

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

09 abril 2014

En este informe s'estudia, entre altres aspectes, la percepció dels ciutadans pel que fa a l'administració electrònica, la seua satisfacció i preferència en els canals d'ús.

Amb el títol "Qualitat dels servicis públics en temps d'austeritat" l'Agència d'avaluació i qualitat (AEVAL) acaba de publicar l'Informe sobre la percepció de la Qualitat dels Servicis Públics a Espanya corresponent a les dades arreplegades durant 2013.

En este document s'aborda l'anàlisi de la percepció dels espanyols pel que fa a diferents polítiques i servicis públics i la seua evolució en els últims anys. En concret, en enguany d'austeritat, s'estudia la importància que els ciutadans concedixen als servicis públics i el grau de satisfacció amb un ventall ampli de polítiques i servicis sectorials.

Com altres anys també s'analitzen detalladament les opinions i hàbits dels ciutadans en relació amb els servicis públics de caràcter administratiu i amb l'administració electrònica. Finalment, amb l'objectiu de proposar millores, es detallen, les actituds de la ciutadania cap a l'important programa de queixes i suggeriments.

Descàrrega de l'Informe "Qualitat dels Servicis Públics en temps d'austeritat (2014)"(Obri en nova finestra)  

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

Consulta de tots els Informes sobre la percepció ciutadana dels Servicis Públics (Obri en nova finestra)

  • Ciutadà
  • Observatori d'Administració Electrònica