accesskey_mod_content

AEVAL, l'agència d'avaluació i qualitat, publica l'Informe de Percepció de la Qualitat dels Serveis Públics

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

09 abril 2014

En aquest informe s'estudia, entre altres aspectes, la percepció dels ciutadans pel que fa a l'administració electrònica, la seva satisfacció i preferència als canals d'ús.

Amb el títol "Qualitat dels serveis públics en temps d'austeritat" l'Agència d'avaluació i qualitat (AEVAL) acaba de publicar l'Informe sobre la percepció de la Qualitat dels Serveis Públics a Espanya corresponent a les dades recollides durant 2013.

En aquest document s'aborda l'anàlisi de la percepció dels espanyols pel que fa a diferents polítiques i serveis públics i la seva evolució en els últims anys. En concret, en aquest any d'austeritat, s'estudia la importància que els ciutadans concedeixen als serveis públics i el grau de satisfacció amb un ventall ampli de polítiques i serveis sectorials.

Com altres anys també s'analitzen detalladament les opinions i hàbits dels ciutadans en relació amb els serveis públics de caràcter administratiu i amb l'administració electrònica. Finalment, amb l'objectiu de proposar millores, es detallen, les actituds de la ciutadania cap a l'important programa de queixes i suggeriments.

Descàrrega de l'Informi "Qualitat dels Serveis Públics en temps d'austeritat (2014)"(Obre en nova finestra)  

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

Consulta de tots els Informes sobre la percepció ciutadana dels Serveis Públics (Obre en nova finestra)

  • Ciutadà
  • Observatori d'Administració Electrònica