accesskey_mod_content

A Deputación de Cidade Real aforra gastos coa implantación da administración electrónica.

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

06 maio 2013

Resultados positivos do Plan Estratéxico para a implantación da Xestión Electrónica de Procedementos Administrativos na Deputación Provincial de Cidade Real e nos concellos da provincia.

A Plataforma Provincial de Notificacións Telemáticas "Comparece", operativa desde o primeiro trimestre do ano 2011, permite a calquera cidadán que se deu de alta, poder recibir a súa notificación electronicamente no mesmo momento que se procede á sinatura da mesma. Este sistema de notificación non necesita ningún tipo de intervención do servizo de correos e ademais elimina o uso de papel, por tanto, trátase dun servizo máis ao cidadán que aforra gastos e é moito máis respectuoso co medioambiente.

  • Cidadán
  • Servizos electrónicos