accesskey_mod_content

O Govern balear xa ten preparado o catálogo de simplificación documental

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

03 maio 2013

O próximo 13 de maio entrará en vigor o Decreto de Simplificación Documental e a aplicación das medidas que recolle suporá cambios na maneira de facer da Administración a nivel interno.

Por tanto, cando os cidadáns fagan trámites coa Administración a partir do 13 de maio xa non terán que presentar os certos documentos.
En concreto, o DNI, os datos de residencia (os concellos que asinasen o convenio de interoperabilidade, de momento o de Palma de Mallorca), certificado que acredite o cumprimento das obrigas tributarias coa comunidade, o certificado da existencia ou non de débedas coa mesma e o certificado que acredite a titularidade dunha conta bancaria (que se substituirá por unha declaración responsable).

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

 

  • Goberno aberto, Informes e Estudos
  • Cooperación interadministrativa