accesskey_mod_content

O ONTSI publica o Informe do Sector dos Contidos Dixitais en España

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

14 decembro 2016

O informe recolle as principais tendencias e datos estruturais do sector dos contidos dixitais en España, mostrando ademais a evolución do mesmo no período 2010 -2015.

O Observatorio Nacional das Telecomunicacións e da Sociedade da Información é un órgano adscrito á entidade pública empresarial Rede.es, cuxo principal obxectivo é o seguimento e a análise do sector das Telecomunicacións e da Sociedade da información e, como cada ano, presenta unha nova edición do Informe o Sector dos Contidos Dixitais en España(Abre en nova xanela) .

Neste útimo informe (que recolle os datos pertencentes ao ano 2015) destácanse datos como a facturación do sector, que alcanzou os 8.940 millóns de euros, o que supón un incremento do 16,9 % respecto ao ano anterior. Así mesmo, consolídase deste xeito o cambio de tendencia inicado en 2014 cun crecemento, por segundo ano consecutivo, da cifra de negocio deste sector económico que representa o 57,8 % da facturación global do sector dos contidos, que en 2015 situouse en 15.467 millóns de euros

En cuanto al número de empresas del sector de contenidos, en 2015 alcanzó la cifra de 9.579 y, las que prestan sus servicios en el sector de los contenidos digitales, dieron empleo a 46.345 personas, lo que supone un incremento del 7,1 % respecto al año anterior (43.255 profesionales).

Por outra banda, o investimento realizado no sector dos contidos dixitais incrementouse un 1,5 % e foi de 790 millóns de euros, o 31,7 % da que levou a cabo na industria dos contidos (2.486 millóns de euros).

O informe tamén subliña a importancia de Internet para a economía española, que se traduce en 50.602 millóns de euros, que representan o 5,2 % do Produto Interior Bruto. Desta cifra 42.348 millóns de euros corresponden ao comercio electrónico e 2.576 proceden das actividades que se sustentan en Internet (redes sociais, buscadores e outros servizos), que poden considerarse da industria de contidos dixitais.

O informe tamén recolle as principais tendencias do sector dos contidos dixitais. Cabe destacar que o desenvolvemento das redes de alta velocidade está a favorecer a distribución de contidos dixitais e a cobertura de redes de alta velocidade, tanto fixas como móbiles crece de forma notable en España. A Internet das cousas e o Big Data son dúas paradigmas tecnolóxicos que comezan a ter impacto real no sector dos contidos dixitais, ademais a virtualización do equipamento e as infraestruturas ofrece unha gran flexibilidade á hora de desenvolver novos negocios dixitais.

Por outra banda, o vídeo -tanto IP como xestionado- é o contido dixital que máis tráfico xera e é, ademais, o segundo tipo de tráfico que máis crecerá entre 2015 e 2020, só superado polo xogo en liña. No sector dos videoxogos, destaca a importancia dos xogos para dispositivos móbiles e de realidade virtual, que despegou como fonte de ingresos para o sector. Os e-sports destacan como novo modelo de negocio, no que se explota o carácter social dos videoxogos.

No que a música se refire, a distribución en liña de música continúa gañando terreo á distribución en soporte físico e as subscricións de pago a servizos de reprodución de música son as que mellores perspectivas de evolución  presentan.

No sector das publicacións os libros en formato electrónico representan preto do 22 % do total de libros vendidos no mundo.

Canto ás aplicacións móbiles, xeraron unha facturación a nivel mundial de 31.600 millóns de euros.

E respecto da publicidade, a publicidade en dispositivos móbiles, o RTB (Real Time Bidding) e o vídeo en liña son o tres fontes de ingresos da publicidade dixital que máis van crecer nos próximos anos.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Secretaria Xeral de Administracion Dixital e Observatorio de Administracion Electronica