A Deputación de Toledo destina 950.000 euros á implantación de infraestruturas TIC nos seus concellos

• Opinar
  • Escoitar

26 febreiro 2014

Es la puesta en marcha del convenio de colaboración entre la Institución provincial y la Entidad Pública Empresarial Red.es.
Constituida la Comisión de Seguimiento de ese acuerdo, se pone ahora en marcha la efectiva mejora de los servicios al ciudadano por medio de la Administración Electrónica Local.

A colaboración das Áreas de Asuntos Xerais e Emprego e Cooperación e Infraestruturas, facilita o acceso aos servizos que se presta ás Corporacións Locais desde a plataforma creada polo Ministerio de Industria, Enerxía e Turismo, de face á prestación de servizos municipais relacionados coa xestión local e a administración electrónica.

Hai que mencionar que grazas ao Centro de Servizos Avanzados os Concellos poden acceder ás aplicacións relacionadas coa administración electrónica, a cartografía municipal, o padrón municipal ou o rexistro e xestor de expedientes electrónicos.

El objeto del convenio es el desarrollo de actuaciones en el ámbito de la prestación de los servicios de administración electrónica que presta la Diputación Provincial de Toledo y los entes locales de la provincia, a través de la implantación de infraestructuras TIC, sistemas de información y servicios asociados para incrementar la productividad y el servicio a la ciudadanía.

O que se pretende conseguir é unha redución do gasto público, sen diminución da universalidade e a calidade das prestacións ofrecidas, tal e como demanda a Axenda Dixital para España.

As actuacións consideradas contan cun orzamento de 950.000 euros, encargados de asegurar o procesado, almacenamento e adaptación da microinformática, prestando aos Concellos o mesmo servizo, ademais da dixitalización e os servidores necesarios.

A Rede.es financia o 80% do custo das actuacións que se executen no marco do convenio, ata un máximo de 760.000 euros, procedentes dos Fondos FEDER.

A Deputación de Toledo asume, pola súa banda, o 20% do custo, ata un máximo de 190.000 euros.

A vixencia do convenio fíxase ata o 31 de decembro do ano 2015.

As aplicacións informáticas ofrécense a todos os Concellos integrados no Centro de Estudos Avanzados posto en marcha pola Deputación de Toledo, así como ao resto de Concellos que o soliciten.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cidadán
  • Servizos electrónicos