O Ministerio de Educación e Formación Profesional e a Universidade Miguel Hernández intégranse en Anot@ RCP

• Escoitar
  • Copiar

14 outubro 2019

O Ministerio de Educación e Formación Profesional e a Universidade Miguel Hernández comezaron a enviar algúns modelos de documentos rexistrais ao Rexistro Central de Persoal (RCP) vía Anot@.

O Ministerio de Educación e Formación Profesional(Abre en nova xanela) e a universidade ilicitana  Miguel Hernández(Abre en nova xanela) han comenzado el envío de modelos de documentos registrales al Registro Central de Personal (RCP) por medio de anot@.

Anot@ hace posible la sustitución del envío de documentos en soporte papel al Registro Central de Personal por el envío electrónico vía servicios web, permitiendo así cumplir el artículo 26 da Lei 39/2015(Abre en nova xanela) , de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

El 1 de febrero de 2020 es la fecha límite establecida por el RCP para la integración con Anot@  e así eliminar o envío de documentos en soporte papel.

As unidades xestoras de RRHH poden, mediante as aplicacións de RRHH que se integran con Anot@, enviar ao RCP documentos rexistrais asinados electronicamente pola autoridade competente. Unha vez recibidos, eses documentos son tramitados tamén electronicamente pola oficina delegada do RCP, que os anota, firma e almacena no sistema de xestión de documentos rexistrais RCPDOC.

A Axencia Estatal de Administración Tributaria(Abre en nova xanela) (AEAT) é usuaria de Anot@ desde xaneiro de 2017, enviando xa a través dese sistema documentos rexistrais de licenzas e redución de xornada, a Universidade de Murcia e o Sistema Integrado de Xestión de Persoal (SIGP - servizo común da AGE-), son os outros sistemas que xa envían algúns modelos de documentos rexistrais vía Anot@.

Para máis información pode consultar a solución AnotaRCP ..

También están realizando tareas de integración la Gerencia Informática de la Seguridad Social, el Ministerio de Educación(Abre en nova xanela) , o Sistema Integrado de Xestión de Persoal, e varias universidades. O obxectivo final é eliminar o envío de documentos ao RCP en soporte papel.

• Cooperación interadministrativa