Aberta a primeira convocatoria CEF Telecom para o ano 2019

• Escoitar

19 febreiro 2019

A convocatoria comprende 19.2 millóns de euros para os DSIs de Tradución automática, eID&eSignature, eDelivery, eInvoicing, Europeana e EU Student eCard e as propostas poden presentarse ata o 14 de maio.

A Comisión Europea, a través da Axencia Executiva de Innovación e Redes (INEA), e de acordo ao Programa de Traballo 2019-2020(Abre en nova xanela) de CEF Telecom, abriu o prazo da primeira do catro convocatorias de financiamento do ano 2019. O financiamento alcanza 19.2 millóns de euros, que comprenden un 75% dos custos totais para os bloques de infraestruturas de servizos de  Tradución automática, eID&eSignature, eDelivery, eInvoicing, Europeana e e EU Student eCard. O prazo de presentación de propostas comeza o 14 de febreiro e finaliza o 14 de maio.

A iniciativa Connecting EuropeFacility (Abre en nova xanela) (CEF) rama Telecom(Abre en nova xanela) financia el despliegue de infraestructuras de telecomunicaciones pan-europeas para la interconexión de los Estados Miembros. Con este fin, la Comisión Europea publica programas de trabajo anuales en los que se detalla la financiación ofrecida cada año para el desarrollo de los servicios digitales de infraestructura (DSI - Dixital Services Infrastructures) y de las piezas o building blocks que pueden ser usados como cimientos para el desarrollo de servicios públicos y privados transfronterizos. Para cada DSI o building block, CEF-Telecom promove, por unha banda, as plataformas de servizos dixitais e, doutra banda, os servizos xenéricos que permiten a integración coas este plataformas. É precisamente para estes servizos xenéricos para os cales se abriu a primeira do catro convocatorias de financiamento que terán lugar este ano.

INEA organiza o 7 de marzo o encontro en liña 2019-1 CEF Telecom call virtual Info Day(Abre en nova xanela) , no que se ofrecerá información adicional e responderase ás dúbidas expostas. O evento estará dispoñible en liña para a súa consulta posterior e as preguntas quedarán rexistradas na súa páxina de preguntas frecuentes (ou  Faqs(Abre en nova xanela) ).

No conxunto de programas CEF Telecom 2014-2018, España lidera o retorno de fondos(Abre en nova xanela) e o número de proxectos adxudicados, con 21,5 millóns de euros e 69 proxectos, respectivamente.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cooperación interadministrativa