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Administrazio-erregistroak

Hau argitaratzen denetik, 39/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Herri-administrazioen administrazio prozedura erkidearena, herri-administrazioko erregistroetara arautu dira bere 16. artikulua. administrazio publiko guztien betebeharra Xedatzen bat edukitzea, edo, hala badagokio, erregistro elektroniko orokorrak handi elkarreragilea; bat estatuko administrazio orokorraren berariazko prozedura Ez dagoenean, erregistro horien bidez, erakundearen egoitza elektronikoan, interesdunek beren eskabideak, papera, formatu elektronikoan, eta kopia kautotua bihurtuko gisa bideratuko dira telematikoki administrazio-unitateei.

Suite zerikusia duten produktuen erregistro elektronikoek.

Administrazio digitalaren Idazkaritza Nagusiaren lurralde politikarako ministerioaren eta funtzio publikoaren ekimen-sorta bat jarri du abian aurrera egiten lagunduko diguten erregistro elektronikoak ezartzeko eremu guztietan eta administrazio-trukea sustatzea, idazpenak.

Hainbat modalitate daude ematen dituzten zerbitzuak:

Elementu Komunak

Son aquellos componentes horizontales que pueden ser integrados en distintas aplicaciones para construir o sustentar un servicio de administración electrónica

Cloud irtenbideak

Se trata de soluciones completas puestas a disposición de las Administraciones Públicas para dar respuesta a necesidades comunes usándolas desde un único punto que presta el servicio.

  • Erregistro Elektronikoa estatuko administrazio Orokorra . Ofrece al resto de administraciones públicas la habilitación de su uso para recibir las solicitudes, escritos y comunicaciones dirigidas a su organismos y que no se ajustan a los procedimiento administrativos ya contemplados en su registro electrónico propio. Es obligatorio que todas las Administraciones Públicas provean este servicio, bien por medios propios o usando al Registro Electrónico General de la AGE.
  • OINARRIZKO GIZARTE ZERBITZUA – erregistro-bulegoa Birtuala . Erregistro-bulegoa Birtuala (EEBB) da zerbitzu bat eskaini duen erregistro-bulego guztien hodei sinatutako lankidetza-hitzarmena dela eta aurkeztutako dokumentazioa eskaneatzeko Aukera Ematen Du. herritarrak erregistro-bulegoetan, digitalizazio aplikatuz lanpostuak erabateko balioa duten juridikoa, eta dokumentazio hori elektronikoki bidaltzen leihatila patua Erregistro-interkonexio Sistema (SIR).
  • GEYSERRAK . Solución integral de registro para organismos públicos, que cubre la gestión tanto de sus oficinas de registro como de las unidades tramitadoras destinatarias de la documentación. Esta última particularidad de gestión de las unidades tramitadoras diferencia a GEISER de la Oficina de Registro Virtual ORVE, donde la gestión queda a nivel de las oficinas de registro. Permite la digitalización de la documentación presentada por el ciudadano en las oficinas y el intercambio de registros en formato electrónico con otros organismos conectados a la plataforma SIR. Está preparada para funcionar en modo nube para prestar el servicio a cualquier organismo público que lo solicite.

Herritarrentzako zerbitzu zuzenak

  • Erregistro Elektronikoa estatuko administrazio Orokorra (Ireki leiho berrian)  . Posibilita la presentación de solicitudes, escritos y comunicaciones dirigidas a la AGE y sus Organismos Públicos que no se ajusten a procedimientos administrativos ya contemplados en los registros electrónicos de las distintas Administraciones.

Zehaztapen teknikoak

  • SICRES araua 3.0 . Modelo de Datos para el intercambio de asientos entre Entidades Registrales.
  • Sicres-tester . Eskainitako zerbitzua ematen die herri administrazioei zehaztapenak betetzen direla 3.0 SICRES-makinan bertan probatzea.
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