accesskey_mod_content

Catálogo de servizos de Administración dixital

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

A Secretaría Xeral de Administración Dixital (ata decembro 2016 DTIC) impulsa e coordina o proceso de racionalización e transformación dixital da Administración Xeral do Estado e traballa co resto de Administracións Públicas para garantir a interoperabilidade e a eficacia e a eficiencia na prestación dos servizos aos cidadáns e empresas.

O Catálogo de Servizos de Administración Dixital da SGAD ten como obxecto difundir os servizos comúns, infraestruturas e outras solucións que se pon a disposición das Administracións Públicas para contribuír a impulsar o desenvolvemento da Administración Dixital e mellorar os servizos que se ofrecen a cidadáns e a empresas, ou internamente aos empregados públicos. 

Os servizos que se presentan no catálogo están operativos e ampliando as súas funcionalidades día a día. Moitos deles puxéronse en marcha coa colaboración de diferentes departamentos ministeriais ou doutras Administracións Públicas.

Os servizos agrúpanse en diferentes categorías en función do ámbito funcional ou das súas características de provisión. Estas categorías son:

  • Impulso da Administración Dixital e de Servizos aos Cidadáns.
  • Xestión interna.
  • Infraestruturas.
  • Regulación, guías e informes relevantes.

1 Comentarios

  • null 23/05/2018 ás 13:14

    Olapara cando unha actualización?Bótanse de menos servizos como FIRe ou Autofirma.GraciasSaludos

 

Ligazóns relacionadasLigazóns relacionadas

Destacados