Programa operativo de Economía baseada no coñecemento (administración electrónica e FEDER 2007-2013) (2015)
22 decembro 2015
Manual de Procedementos da Dirección de Tecnoloxías da Información e as Comunicacións (DTIC) como organismo intermedio de programas operativos FEDER 2007-2013. Programa operativo de Economía baseada no coñecemento. Documento con data do 22/12/2015.d
- Cooperación interadministrativa
Informes do grao de avance da administración electrónica e Lei de Acceso Electrónico dos Cidadáns aos Servizos Públicos (LAECSP) (2007-2014)
01 xaneiro 2014
-
O Pleno do Consello Superior de Administración Electrónica eleva anualmente, a través do seu Presidente, un informe ao Consello de Ministros, no que se recolle o grao de avance na implantación da Administración electrónica na Administración Xeral do Estado. A continuación relaciónanse informes difundidos presentados ao Consello de Ministros.
-
Informe presentado ao Consello de Ministros de 10 de xaneiro de 2014 sobre o Grao de avance da implantación da Administración Electrónica na Administración Xeral do Estado: xuño 2013 (PDF - 1,3 MB)
publicado en xaneiro de 2014 no PAe.- 1 pdf de 93 p.
-
Resumo executivo do informe presentado ao Consello de Ministros de 16 de setembro de 2011 sobre a situación da Administración Electrónica na Administración Xeral do Estado (PDF - 575 KB)
presentado ao Consello de Ministros [desde o pleno do CSAE].- publicado polo Ministerio de Política Territorial e Administración Pública. Secretaría de Estado para a Función Pública, setembro de 2011.- 1 pdf de 16 p.
NOTA: traducido ao inglés:
-
Executive summary of the report for the Council of Ministers of September 16, 2011 on the situation of e-government at the xeral public administration (PDF - 282 KB)
[edited by] Ministry of Territorial Policy and Public Administration. Office of the Secretary of State for Public Service september 2011.- 1 pdf file, 16 p.
-
Informe sobre o cumprimento dos compromisos definidos na Lei de Acceso Electrónico dos Cidadáns aos Servizos Públicos (LAECSP) (PDF - 1,6 MB)
: 1 de xaneiro de 2010.- 1 pdf de 22 páxinas impresas. NOTA: Informe periódico sobre o desenvolvemento da Lei 11/2007
ANEXO I: exemplos de sedes electrónicas.- ANEXO II: estado de situación da adaptación de procedementos.- ANEXO III: grao de adaptación de procedementos.
-
Informe semestral sobre a execución do Plan de actuación da Lei de Acceso Electrónico dos Cidadáns aos Servizos Públicos (LAECSP): xaneiro-xuño 2008 (PDF - 138 KB)
.- publicado en xullo de 2008.- 1 pdf de 26 p. Informe semestral Plan actuación de desenvolvemento da Lei 11/2007
-
LAECSP: Lei de acceso electrónico dos cidadáns aos servizos públicos. Plan estratéxico (PDF - 90,4 KB)
decembro 2007 [Documento que tivo difusión desde o portal 060], 1 pdf de 13 p. impresas.
-
LAECSP: Plan de Actuación da Lei de acceso electrónico dos cidadáns aos servizos públicos (PDF - 340 KB)
decembro 2007 [Documento difundido en 2008 no portal 060], 1 ficheiro pdf de 47 p. impresas.
-
Informe sobre a situación da Administración Electrónica na Administración Xeral do Estado : novembro de 2007 (PDF - 1,2 MB)
publica, Ministerio de Administracións Públicas. Secretaría Xeral para a Administración Pública, novembro 2007, 1 pdf de 93 p. España. Lei 11/2007, de 22 de xuño, de Acceso electrónico dos cidadáns aos Servizos Públicos: LAECSP: desenvolvemento da Lei 11/2007: grao de avance
- Servizos electrónicos
- Infraestruturas e servizos comúns
- Interoperabilidade
- Seguridade
- Cidadán
Plan estratéxico MELLORA (2012-2015)
01 agosto 2012
-
Plan estratéxico de mellora da administración e do servizo público: plan MELLORA 2012-2015 (PDF - 3,0 MB)
[elaborado por] Dirección Xeral de Modernización Administrativa, Procedementos e Impulso da Administración Electrónica (DGMAPIAE).- Ministerio de Facenda e Administracións Públicas. Secretaría de Estado de Administracións Públicas, publicado no Portal de Administración Electrónica (PAe) en 1 de agosto de 2012.- 1 pdf de 64 páxinas impresas.
- Ver ademais:
ANEXO I Plan Mellora 2012-2015 : Plan estratéxico de mellora da administración e do servizo público (PDF - 11,6 MB)
DGMAPIAE.- 1 pdf de 69 p. publicado no Portal de Administración Electrónica (PAe) en 1 de agosto de 2012. Plan Racionaliz@ ; Plan Simplific@ ; Plan Comp@rte
-
Catálogo de servizos de administración electrónica DGMAPIAE (2014) (PDF- 2,80 MB)
(Anteriormente tamén chamado Portfolio de solucións compartidas publicado en 2012).
Preséntanse un total de 36 servizos electrónicos, individualizados con código QR. Publicado no Portal de Administración Electrónica (PAe) o 24 de xullo de 2014.- 1 pdf de 46 p.
Achégase ademais:
-
Briefing ou presentación, xuño de 2014 (PDF - 2,5 MB)
-
Ver en páxina específica do PAe as actualizacións en curso, do chamado Catálogo de servizos de Administración electrónica coñecido tamén como Catálogo de servizos de administración dixital (infraestruturas, servizos e solucións individualizadas)
- Servizos electrónicos
- Infraestruturas e servizos comúns
- Interoperabilidade
Informe da Comisión para a Reforma das Administracións Públicas: CORA (2013)
01 agosto 2013
-
Comisión para a Reforma das Administracións Públicas (CORA). Goberno de España. Publicado en agosto de 2013, polo Ministerio de Facenda e Administracións Públicas NIPO: 630-13-106-7 (liña) e polo Ministerio da Presidencia NIPO: 002-13-038-9 (liña). 1 ficheiro pdf de 252 p. impresas.
-
Como se indica no prólogo expón no seu informe un total de 217 propostas de medidas das que 139 afectan o Estado e ás Comunidades Autónomas (CCAA) e 78 exclusivamente á Administración Xeral do Estado (AGE).
-
Realízase un resumo executivo en inglés: Reform of the public administrations CORA
-
Realizáronse entre 2013 e 2016 por parte da Secretaría de Estado de Función Pública (SEFP) informes de seguimento e informes trimestrais e anuais elevados ao Consello de Ministros referidos ao proceso de execución das medidas CORA.
- Informes das Subcomisiones CORA: Subcomisión de Duplicidades Administrativas, Subcomisión de Simplificación Administrativa, Subcomisión de Xestión de Servizos e Medios Comúns, Subcomisión de Administración Institucional.
- Publicación oficial de 2013: Informe da Comisión para a Reforma das Administracións Públicas: CORA
- Cooperación interadministrativa
- Interoperabilidade
- Servizos electrónicos
- Infraestruturas e servizos comúns
- Goberno aberto
Axenda Dixital para España (2013)
15 febreiro 2013
A Axenda Dixital para España marca a folla de ruta para o cumprimento dos obxectivos da Axenda Dixital para Europa na estratexia Europa 2020 en materia TIC e de administración electrónica, e incorpora obxectivos específicos para o desenvolvemento da economía e a sociedade dixital en España.
O 15 de febreiro de 2013 o Goberno aprobou a Axenda Dixital para España na intención de mellorar a produtividade e a competitividade; e transformar e modernizar a economía e sociedade española mediante un uso eficaz e intensivo do TIC por a cidadanía, empresas e administracións.
- Infraestruturas e servizos comúns
- Interoperabilidade
- Servizos electrónicos
- Identidade e Firma electrónica
- Empresa
- Cidadán
Guía para a incorporación de IPv6 como requisito de compra pública (2012)
01 marzo 2012
Estudo realizado en marzo de 2012 por INTECO para o Ministerio de Facenda e Administracións Públicas. O “Plan de fomento para a incorporación do protocolo IPv6 en España”, aprobado polo Consello de Ministros o 29 de Abril de 2011, marca o inicio da transición a IPv6 na Administración Xeral do Estado.
60+1 Prácticas de referencia no impulso da Administración Electrónica en España (2011)
01 abril 2011
Estudo realizado en decembro de 2010 e actualizado en abril de 2011 polo Ministerio de Política Territorial e Administración Pública en colaboración con Deloitte [ promove, DGIAE ]; prólogo de Fernando de Pablo.- Publicado en PAe en novembro de 2011.- 1 ficheiro pdf de 151 p.
- NOTA: Apartado 3 do estudo: Modelo actual de evolución da Administración electrónica .- Apartado 4: Prácticas de referencia coa recompilación das iniciativas autonómicas no ámbito da e-Administración
Estudo sobre Plans e Políticas en Goberno Electrónico en Europa (2010)
01 decembro 2010
Estudo realizado por Capgemini Consulting en colaboración co Ministerio de Política Territorial e Administración Pública. Decembro 2010. 1 ficheiro pdf de 74 p.
Estudo sobre Mellores Prácticas en Goberno Electrónico en Europa (2010)
01 decembro 2010
Estudo realizado por Capgemini Consulting en colaboración co Ministerio de Política Territorial e Administración Pública. Decembro 2010. 1 ficheiro pdf de 170 p.
Os dereitos dos cidadáns ante a administración electrónica en Europa (2010)
31 maio 2010
Estudo realizado con motivo da Presidencia española da Unión Europea (EU 2010.es).1 ficheiro pdf de 86 páxinas impresas.
Plan estratéxico de modernización CONECTA (2005)
01 setembro 2005
A túa administración en rede: 12 de abril de 2005. [Promove], Dirección Xeral de Modernización Administrativa. - 1ª ed. da publicación impresa en libro e cd-rom. - Madrid : Ministerio de Administracións Públicas (MAP). Secretaría Xeral Técnica, setembro 2005 . - 1 pdf de 426 p. - colección: Administración electrónica NIPO: 326-05-042-2
Plan de choque para o impulso da administración electrónica en España (2003)
08 maio 2003
8 de maio de 2003. Presentado polo Ministerio de Ciencia e Tecnoloxía e o Ministerio de Administracións Públicas. - [ Madrid ] : [publica ] MCYT e MAP , 2003 . - 38 p. + 12 p. do Anexo I: Resumo das medidas do plan de choque.