Entrega dos Premios Excelencia, Innovación e Cidadanía nas administracións públicas

• Escoitar
  • Copiar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

07 abril 2021

O ministro de Política Territorial e Función Pública, Miquel Iceta, destacou que os premios nas administracións públicas son un recoñecemento e á vez un éxito da cogobernanza e  cooperación entre as diferentes administracións públicas.

O ministro de Política Territorial e Función Pública, Miquel Iceta, presidiu o acto de entrega da XIII edición dos Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública subliñando que  os recoñecementos pon en valor o público e a vocación de servizo do persoal das entidades locais, comunidades autónomas e Administración Xeral do Estado (AGE): “Son exemplos da materia coa que se forxan a excelencia e as ganas de superación das administracións e das persoas que traballan nelas por e para a cidadanía. Son exemplo do valor do servizo público, e demostrárono durante a pandemia”.

454 candidaturas de todas as administracións públicas desde 2015

Estes premios puxéronse en marcha en 2005, no marco xeral para a Mellora da Calidade na Administración Xeral do Estado, converténdose nun programa de recoñecemento (certificacións e premios) aberto desde o principio á participación voluntaria de todas as administracións públicas.

Desde a primeira convocatoria presentáronse un total de 454 candidaturas, 225 pertencentes á Administración Xeral do Estado, 104 das comunidades autónomas, 94 de entidades locais e 31 procedentes de organismos públicos.

Na XIII edición dos premios recibíronse 54 candidaturas: 28 proxectos procedentes da Administración Xeral do Estado, 11 das entidades locais, 9 das comunidades autónomas e 6 de organismos públicos. Das 54 candidaturas recibidas, 22 optaron ao Premio Innovación, 19 ao Premio Cidadanía e 13 ao Premio á Excelencia.

XIII PREMIOS CALIDADE E INNOVACIÓN NA XESTIÓN PÚBLICA

O ministro de Política Territorial e Función Pública, Miquel Iceta, entregou os premios correspondentes á XIII edición. Estes son os premiados:

Premio á Excelencia na Xestión Pública

• Universidade de Cádiz.  Recolle o reitor, Francisco Piniella.
  • Accésit: Subdelegación de Defensa en Toledo. Recoge el delegado de Defensa en Castilla-La Mancha, coronel Juan Luis Vizuete.
  • Accésit: Organismo Autónomo “Madrid Saúde” do Concello de Madrid. Recolle o xerente, Antonio Prieto.
  • Mención Especial: Hospital Universitario Infanta Leonor, Servizo Madrileño de Saúde. Recolle a xerente do centro sanitario, Carmen Pantoja.

Premio á Innovación na Xestión

• Axencia Estatal de Administración Tributaria, pola práctica “Dixitalización da devolución de IVE a viaxeiros (DIVA)”. Recolle o director xeral da Axencia Estatal de Administración Tributaria, Jesús Gascón.
  • Accésit: Dirección Xeral da Garda Civil, pola práctica “O sistema de concurso de méritos para a provisión de destinos na Garda Civil”. Recolle o xefe do Mando de Persoal da Garda Civil, tenente xeral Francisco Díaz Alcantud.
  • Accésit: Comisionado de Transparencia e Acceso á Información Pública de Canarias, pola práctica “Aplicación telemática T-Canaria e Índice de Transparencia de Canarias (IT Canarias). Recolle o comisionado, Daniel Cerdán.
  • Accésit: Subsecretaría do Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital, polo práctica “Plan de Axilidade nos Recursos de Telefonía (PART)”. Recolle a subdirectora xeral de Recursos, Reclamacións e Relacións coa Administración de Xustiza, Carmen Branco.

Premio Cidadanía

• Axencia Española de Protección de Datos, pola práctica: “Do plan estratéxico ao plan de sustentabilidade e responsabilidade social: Menores e uso responsable de Internet, canle prioritaria, espazo web de axuda para as vítimas de violencia de xénero, prevención do acoso dixital no ámbito laboral, código ético da AEPD”. Recolle a directora da Axencia Española de Protección de Datos, Mar España.
  • Accésit: Xerencia de Atención Integrada de Cidade Real, Servizo de Saúde de Castela-a Mancha, pola práctica “Abrindo camiños á participación cidadá en saúde”. Recolle o director xerente da Xerencia de Atención Integrada de Cidade Real, Alberto Xara.
  • Accésit: Hospital Universitario Ramón e Cajal, Servizo Madrileño de Saúde, pola práctica “Humanización dos espazos do Hospital de Día Médico”. Recolle a doutora en Farmacia e coordinadora do Hospital de Día Médico, Ana María Álvarez.
  • Accésit: Entidade Pública Empresarial REDE.es, pola práctica “Programa escolas conectadas”. Recolle o director xeral de Rede.es, David Cierco.

Novidades para a XIV edición dos premios

Entre as novidades da XIV convocatoria, vaise a ter moi en conta a reacción das administracións públicas ante a pandemia, especialmente as respostas creativas e innovadoras fronte aos retos expostos, Covid-19 , Obxectivos de Desenvolvemento Sustentable (ODS) e a Axenda 2030 de Nacións Unidas.

A XIV edición, convocada en xaneiro deste ano, recibiu xa 56 candidaturas procedentes das distintas administracións públicas.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cooperación interadministrativa
  • Goberno aberto, Informes e Estudos