Acordo marco para implantar a Administración Electrónica nos pequenos municipios de Cantabria

• Escoitar

08 marzo 2018

A Consellería de Presidencia anunciou que o plan, unha vez adxudicado e formalizado o contrato-programa, despregarase en tres meses e aglutinará 129 procedementos

O Goberno de Cantabria iniciou formalmente o proceso de implantación da Administración Electrónica nos pequenos municipios, coa aprobación do Acordo marco do proxecto, que inclúe o investimento de 1,1 millóns de euros en cinco anos, e a posta marcha dun centro de atención ao usuario por valor doutros 600.000 euros, xunto a unha liña de axudas específica.

A Consellería de Presidencia presentou os detalles do plan marco, que é susceptible de financiamento europeo, a través dos Fondos FEDER, e que sairá a licitación nos próximos días co obxectivo de que se poña en marcha e se despregamento despois do verán.

Segundo resaltouse, posibilitará aos consistorios cántabros de menos de 20.000 habitantes, un total de 97, cumprir coas obrigas legais tendentes á dixitalización integral das administracións públicas.

Coa licitación deste contrato, o Goberno de Cantabria asume o seu papel de deputación provincial, como "coordinador e impulsor" de todo o proceso de establecer os medios electrónicos necesarios para facer realidade a Administración cento por cento electrónica nos concellos.

Se trata de que los municipios más pequeños dispongan de una sede electrónica personalizada para la relación con la ciudadanía y de un portal web de tramitación para su personal, en aras de una "gestión integral" de los procedimientos y expedientes por medios electrónicos. Todo ello sin perjuicio de que igualmente el resto de municipios de Cantabria puedan adherirse.

A nova rede do Goberno e a infraestrutura tecnolóxica dará cobertura así mesmo a máis de 1.109 computadores, 105 servidores en rede, 290 impresoras, xunto a 180 fotocopiadoras e escáneres utilizados actualmente polas 97 administracións locais de Cantabria que non superan os 20.000 habitantes.

Os procedementos ofrecidos

A plataforma de administración electrónica dos municipios porase en marcha desde os seus inicios con 129 procedementos administrativos, agrupados polas diferentes competencias municipais: xestión de bens patrimoniais, poboación e demarcación territorial, trámites regulamentarios, xestión de convenios e subvencións, xestión económica e facenda, procedementos de organización e funcionamento, xestión de persoal, potestade sancionadora, réxime xurídico, e tramitación de licenzas municipais.

Por tanto, la gran mayoría de los procedimientos administrativos que gestionan los ayuntamientos estarán incluidos desde el inicio en la nueva plataforma tecnológica, que tendrá la capacidad técnica de incorporar más trámites.

No proceso de implantación da Administración dixital nos concellos, o Goberno de Cantabria desenvolverá unhas ferramentas e plataformas interconectadas e interoperables, que cumprirán os requisitos do Esquema Nacional de Seguridade e de Interoperabilidade, sinalouse desde a Consellería de Presidencia.

O denominado Cartafol Cidadán servirá para que un cidadán coñeza os datos que están en posesión das administracións e o estado dos seus expedientes. Tamén haberá un Rexistro Electrónico Común e a oficina virtual para a tramitación dos procedementos electrónicos, xunto a unha plataforma de intermediación de datos con todas as administracións públicas.

A plataforma tecnolóxica porá en marcha unha pasarela de pagos para o abono en liña de tributos municipais, un servizo de notificacións para a súa xestión por medios electrónicos e outras plataformas de usos máis específicos como un rexistro electrónico de apoderamentos e un módulo que vai permitir rexistrar e habilitar a un funcionario público vía electrónica.

A plataforma permitirá a completa tramitación e xestión electrónica, así como a xeración de informes e estatísticas municipais neste formato.

O sistema de información utilizado para a prestación dos servizos será accesible por Internet por parte da cidadanía para a realización de consultas e trámites de forma totalmente electrónica e, ademais, terá conectividade coa rede SARA do Estado e cos restantes entes participantes na execución das transaccións, asumindo todos os custos das este conexións.

Fonte orixinal da noticia (Abre en nova xanela)