EXEO migra a OpenLayers

• Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

27 outubro 2016

EXEO migrouse a tecnoloxía Open Source (OpenLayers) para reducir a dependencia tecnolóxica de terceiros. Esta medida, unida a unha mellora nos servizos xeográficos proporcionados polo IGN e personalizados para EXEO, vai permitir reducir considerablemente o consumo de recursos comerciais e un importante aforro de custos.

EXEO é un servizo común ofrecido polo Ministerio de Facenda e Administracións Públicas, sen custo algún, que facilita a creación de mapas interactivos para a súa presentación en portais web, sen necesidade de coñecementos de xeorreferenciación nin desenvolvementos adicionais. Dispón dunha contorna para a xestión dos este mapas baseado nunha parametrización sinxela e persoais de datos cunha estrutura simple (Excel ou XML), ademais de permitir a representación de mapas por áreas ou por localizacións.

Tamén permite a procura por recursos, tanto con filtros definidos polo usuario (como enderezos postales, coordenadas, códigos INE, etc.) como  por magnitude de valores localizados (referencias catastrais, códigos postais e seccione censales). Todo iso sobre mapas oficiais do Instituto Xeográfico Nacional (IGN) ou sobre os de Google Maps.

Desta forma, crear un mapa é tan sinxelo como dalo de alta na plataforma e achegar os datos georreferenciados (por Comunidade Autónoma, Provincia, Poboación ou punto georreferenciado).

Este servicio común está enmarcado en las medidas que buscan la racionalización del uso de los servicios básicos de la Administración ya que proporciona un ahorro directo en tiempo y recursos al no tener las Administraciones  que desarrollar un módulo similar. Además contribuye a la transparencia informativa al facilitar la representación y difusión de información e indicadores en mapas, de forma clara y sencilla.

Máis información na solución EXEO do CTT.

• Infraestruturas e servizos comúns
  • Servizos electrónicos