- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciutadana”
- Disponible la tercera versió oficial de La meva Carpeta Ciutadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
El servei de Registre GEISER ha superat els 700.000 seients registrals intercanviats amb altres administracions a través de SIR
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".
23 febrer 2016
Amb una mitjana de gairebé 10.000 seients setmanals des de la seva entrada en producció en 2014, GEISER es consolida com l'aplicació de registre integrada en SIR amb una major taxa de creixement en la plataforma del Sistema d'Interconnexió de Registres (SIR).
A dia d'avui GEISER és el servei de registre de referència per a l'Administració de l'Estat, després que fos designada com a Servei Compartit de Registre.
GEISER alcanza los 2.800.000 euros de ahorro gracias a la supresión del papel en el intercambio de asientos registrales entre administraciones a través del Sistema de Interconexión de Registros (SIR). La tasa media de digitalización de asientos registrales realizados con GEISER en SIR es del 86% y se espera que siga mejorando.
A més dels enviaments a través de la plataforma SIR en GEISER es produeixen intercanvis interns entre les seves oficines de registre en els quals també se suprimeix l'enviament del paper dels seients registrals.
Además de los ahorros económicos el intercambio electrónico de asientos registrales supone una mayor eficacia en la gestión. Al realizarse los intercambios electrónicamente, la recepción en destino se produce pocos minutos después de su envío en origen. El ahorro estimado en la tramitación electrónica de un asiento tipo es de unos 4 euros si va digitalizada la documentación adjunta.
Els principals usuaris de l'aplicació GEISER són les Delegacions i Subdelegacions del Govern, la Sotssecretaria del MINHAP i la Secretària d'Estat d'Administració Pública. Altres usuaris destacats són el Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social, la Direcció general de trànsit, l'Institut Nacional d'Administració Pública, el Butlletí Oficial de l'Estat, el Museu Nacional Centre d'Art Regna Sofia, l'Agència d'Avaluació i Qualitat dels Serveis, el Consell de Transparència i Bon Govern, El Parc mòbil de l'Estat, l'Institut Español d'Oceanografia, el Laboratori Subterrani de Canfranc, la Universitat de Saragossa i pròximament els Ministeris de: Indústria, Energia i Turisme; Afers exteriors i Cooperació; Justícia, i el Servei Públic d'Ocupació Estatal, la Mutualitat General de Funcionaris Civils de l'Estat i el Centre de Recerques Energètiques, Mediambientals i Tecnològiques.
Otras aplicaciones de registro integradas en la plataforma SIR, comunes como ORVE o certificadas, completan el panorama del intercambio digitalizado de asientos registrales con más de 1.500.000 asientos registrales intercambiados por SIR, lo que se traduce en más de 5 millones de euros de ahorros.
Més informació sobre la solució GEISER en el CTT.
- Cooperació interadministrativa
- Infraestructures i serveis comuns
- Interoperabilitat
Destacats CTT
- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Los ciudadanos pueden acceder a su Historia Clínica en la app “Mi Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de La meva Carpeta Ciutadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8