A Deputación de Guadalaxara avanza na implantación da administración electrónica

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

24 xuño 2014

A aplicación de Rexistro de Entrada-Saída tanto presencial como telemática que xa está a funcionar desde principios de 2014 na Deputación, será gratuíta para as entidades locais.

El equipo de gobierno de la Diputación Provincial de Guadalajara ha dado cuenta de las diversas actuaciones que se están llevando a cabo en la Institución en materia de nuevas tecnologías relacionado con la administración electrónica. Se han explicado las iniciativas que persiguen facilitar los trámites administrativos a los ciudadanos “adaptándonos a los nuevos tiempos y aprovechando las ventajas que nos ofrecen las nuevas tecnologías gracias a las cuales un ciudadano puede realizar perfectamente desde su casa, con un ordenador, a cualquier hora del día y con independencia del horario cualquier trámite administrativo”.

“El actual equipo de Gobierno tiene el compromiso y también la obligación por ley de facilitar esta comunicación con los ciudadanos por medios telemáticos.Por todo ello, por un lado, la Diputación de Guadalajara, mediante un convenio que firmará con la Diputación de Sevilla, proporcionará la instalación, formación y mantenimiento de una aplicación de Registro de Entrada-Salida tanto presencial como telemática para que, de esta forma, los ciudadanos puedan presentar documentación desde cualquier lugar ante su ayuntamiento simplemente con tener firma electrónica o DNI electrónico y un navegador de internet”, explicó incidiendo en que “esta aplicación, que ya está funcionando desde principios de 2014 en la Diputación, será gratuita para las entidades locales”.

O vicepresidente manifestou que este proxecto “suporá un gran esforzo económico e de medios tanto persoais como técnicos por parte da Deputación de Guadalaxara, con todo, o aforro económico para os cidadáns e para as entidades pódese estimar ao redor dos 200.000 euros ao ano aproximadamente”.

Dicho proyecto se inició en el cuarto trimestre de 2013 y finalizará en el cuarto trimestre de 2015 aunque durante el cuarto trimestre de 2014 tendrá lugar la mayor parte del despliegue. En este sentido, a principios de este mes de junio, comenzaron las primeras jornadas de formación a las que asistieron secretarios o auxiliares administrativos de los ayuntamientos para adquirir los conocimientos precisos para la correcta implantación de estas herramientas.

Por otro lado, para facilitar esta implantación, la Diputación también ha firmado un convenio con RED.es para la instalación de equipos informáticos, de forma gratuita, en las entidades locales que se adhieran a este proyecto para tal fin. RED.es es una entidad pública empresarial, adscrita al Ministerio de Industria, Energía y Turismo, que trabaja para que la sociedad española aproveche al máximo el potencial de internet y las nuevas tecnologías.

Segundo detallou Robisco, “este convenio con REDE.es supón un investimento de 500.000 euros, financiados nun 80 por cento con fondos FEDER e nun 20 por cento con recursos propios da Deputación”. “Isto significa que a Deputación facilitará os medios necesarios para a correcta implantación da administración electrónica; é dicir, un computador e un escáner multifunción que terán todos aqueles concellos que o soliciten de forma gratuíta”.

Ademais, Robisco tamén se referiu a outra importante actuación na que a Deputación traballa da man coa Xunta de Comunidades de Castela-A Mancha, a través da Dirección Xeral de Telecomunicacións e Novas Tecnoloxías, para a interoperabilidade e colaboración tecnolóxica entre administracións públicas. “Estamos a traballar nunha Oficina Virtual de Rexistro, que é un servizo que permite a interconexión de rexistros entre as administracións públicas e a eliminación do tránsito do papel entre as mesmas, con considerables aforros de custos e maior comodidade para os cidadáns”, explicou o vicepresidente.

Hai que lembrar que, hai unhas semanas, o deputado de Novas Tecnoloxías, mantivo xa unha reunión co director xeral de Telecomunicacións e Novas Tecnoloxías da Xunta, Daniel Martínez Batanero, e representantes do Ministerio de Facenda e Administracións Públicas. Nesta reunión, púxose en común información sobre a plataforma tecnolóxica para esta Oficina Virtual de Rexistro. Analizáronse as ferramentas actualmente dispoñibles en ambas as institucións e os requisitos técnicos para poder adoptar ferramentas tecnolóxicas comúns promovidas pola Administración Xeral de Estado en materia de administración electrónica, evitando duplicidades e buscando a máxima racionalización.

En definitiva, “todas estas actuacións van encamiñadas a facilitar as xestións administrativas, evitando desprazamentos, tempo e diñeiro; e ademais a xerar uns aforros considerables á administración. Cos novos sistemas, os concellos máis pequenos que dispoñen de menos medios económicos e de persoal, poderán reducir os seus tempos de resposta, mellorando así o servizo que prestan aos veciños”, dixo o Vicepresidente

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

Oficina Virtual de Rexistro (ORVE)

Sistema de Interconexión de Rexistros