" /> PAe - El CESSAMENT proposa una nova estratègia per impulsar el desenvolupament de serveis en el núvol.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

24 gener 2013

El Comitè Econòmic i Social Europeu (CESSAMENT) ha publicat un dictamen que proposa una alternativa al pla per "alliberar el potencial de la computació en núvol a Europa" presentat per la Comissió Europea. En lloc d'això, el CESSAMENT proposa una estratègia amb tres pilars, és a dir, ampliar l'ús del núvol, el desenvolupament de programari basat en el núvol, i construir la computació en núvol a Europa.

En un dictamen aprobado recientemente, el Comité Económico y Social Europeo (CESE) destaca que, si bien la UE tiene previsto de forma acertada como objetivo impulsar el uso de la computación en nube, la UE también deja de estimular el desarrollo de servicios en la nube y la urgencia de la infraestructura europea de computación en nube. El dictamen evalúa la Comunicación de la Comisión Europea sobre "Liberar el potencial de la computación en nube en Europa" presentada en septiembre de 2012, y propone una estrategia de tres pilares, es decir, ampliar el uso de la nube, software desarrollado basado en la nube, y construir la computación en nube en Europa.

Font originaol de la notícia(Obre en nova finestra)

• Desenvolupament de Sistemes, Aplicacions i Solucions Informàtiques
  • Govern obert, Informes i Estudis