Una trentena de municipis segovianos expliquen ja amb seus electròniques.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

30 novembre 2012

Els últims a incorporar-se han sigut Sarsuela de la Muntanya i Chañe, i en breu s'adjudicaran altres 15 portals web.

El president de la Diputació, Francisco Vázquez, acompanyat pels alcaldes de Chañe, Dionisio García, i de Sarsuela de la Muntanya, Mariano Mesonero, a més de per el diputat d'Acció Territorial, José Luis Sanz Merino, ha presentat les noves seus electròniques de tots dos municipis.

Segons va explicar Vázquez, la Diputació «ha mantingut una dedicació i un esforç continuat per a aconseguir la màxima implantació de mecanismes i ferramentes que feren possible l'accés electrònic dels ciutadans als servicis públics». De fet, a través del projecte eSegovia Província Digital, amb una inversió de 893.250 euros, en col·laboració amb el Ministeri d'Indústria, Comerç i Turisme i la Junta, s'està duent a terme una progressiva implantació de l'administració electrònica en els municipis de la província, «permetent que els ciutadans es relacionen electrònicament amb els seus ajuntaments», va indicar Vázquez.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Servicis electrònics