Publicado o informe do primeiro semestre sobre goberno dixital europeo

• Escoitar

25 xuño 2019

O estudo avalía, no contexto do estado actual da coordinación da política económica e fiscal da UE, os problemas relacionados coa promoción do goberno dixital.

O estudo(Abre en nova xanela) analiza e avalía como o Programa ISA²(Abre en nova xanela) contribúe a identificar e abordar as tendencias crave que afectan a dixitalización da administración pública en Europa, así como as estratexias e os procesos para enfrontar os desafíos máis comúns que enfrontan os países da UE.

El estudio se lleva a cabo anualmente para realizar un control sobre la salud del proceso de modernización de la administración pública en Europa. Forma parte del  Observatorio do Marco de Interoperabilidade Nacional(Abre en nova xanela) .

Para proporcionar una imagen completa sobre el estado del desarrollo del gobierno digital en la UE, el informe propone un proceso de análisis de tres vertientes; centrándose en proporcionar un análisis cualitativo de tres conjuntos de documentos para cada Estado miembro de la UE:

• as Recomendacións Específicas por País (CSR) emitidas a través do proceso ocorridas no primeiro semestre do ano.
  • os Programas Nacionais de Reforma (PNR) deseñados polos Estados membros da UE para abordar as súas CSR; e ultimamente.
  • Os Programas Operativos (OP) nacionais dos Estados membros analizan como os países da UE planean usar os fondos da UE para promover o desenvolvemento do goberno dixital e, especificamente, como abordan individualmente os Obxectivos Temáticos 2 (Mellorar o acceso, uso e uso de calidade do TIC) e 11 (Mellora da eficiencia da administración pública) dos Fondos Estruturais e de Investimento Europeos.

Tras a análise cualitativa inicial, o estudo elabora unha visión país por país dos principais desenvolvementos do goberno dixital en cada Estado membro da UE. Isto axuda a proporcionar unha visión ampla de os últimos desenvolvementos no goberno dixital dentro da UE nunha sección posterior que captura as principais tendencias nesta área, como o desenvolvemento de habilidades dixitais, a implementación de medidas de eJusticia ou a contratación electrónica.

Ademais desta análise, o estudo proporciona ademais unha instantánea da situación socioeconómica dos Estados membros xunto cunha avaliación de como pode verse afectada pola implementación de medidas de goberno dixital en sectores crave como a atención médica e a educación.

Catro conclusións políticas

Tras a recompilación dos principais puntos en común entre os documentos estratéxicos e os países da UE, o traballo analítico extrae catro conclusións políticas.

Estas recomendacións inclúen, por exemplo, a entrega especial de capacitacións dirixidas aos Estados membros da UE ao implementar as súas estratexias de goberno dixital (a primeira recomendación) ou a integración da gobernación do servizo público a través de a participación de boas prácticas (a cuarta).

Algunhas características novas fan que esta nova edición do estudo distíngase das versións anteriores. Enfócase máis en os impactos do goberno dixital e a dixitalización máis a nivel cidadán e como afecta as operacións do sector privado .

Ademais, prestouse especial atención á aparencia xeral do estudo, que agora incorpora gráficos e íconos máis fáciles de usar para a representación visual. En xeral, o estudo explica máis claramente o proceso do primeiro semestre, que axuda a unha audiencia non experta a comprender mellor os conceptos crave e os principais desafíos que aborda este estudo. Finalmente, os obxectivos temáticos 2 e 11 sepáranse máis claramente, o que á súa vez fixo que a análise de varios documentos sexa máis efectivo e máis fácil de sintetizar.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cooperación interadministrativa