accesskey_mod_content

O Parque Móbil do Estado realiza a súa primeira poxa electrónica

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

18 xaneiro 2019

En liña coa súa planificación estratéxica de transformación dixital o PME moderniza a xestión das súas poxas e realiza, por primeira vez, unha poxa de forma totalmente electrónica, por medio do uso da Plataforma de Poxas do BOE.

El Parque Móvil del Estado (PME), en línea con su planificación estratégica de transformación digital, moderniza la gestión de sus subastas y realiza por primera vez una subasta de forma totalmente electrónica, por medio del uso de la Plataforma de Subastas del BOE.

En esta ocasión no se subastan vehículos, objeto principal y habitual de las subastas del PME, sino los bienes muebles que conformaban la antigua cafetería del organismo. Pero se abre la posibilidad a que en el futuro se subasten por este medio los vehículos que se retiren del servicio y estén en condiciones de uso aceptables, favoreciendo la agilidad del procedimiento y el acceso de todos los ciudadanos a los bienes subastados.

A lei 19/2015, do 13 de xullo, de medidas de reforma administrativa no ámbito da Administración de Xustiza e do Rexistro Civil, crea un portal único de poxas xudiciais e administrativas, na liña do proceso de simplificación administrativa, dependente da Axencia Estatal Boletín Oficial do Estado (AEBOE).

A plataforma de poxas do BOE leva en funcionamento desde 2015 para a realización de poxas xudiciais e notariais. Desde o 1 de setembro de 2018 realízanse tamén a través deste medio as poxas tributarias e incorpóranse agora as primeiras poxas administrativas non tributarias, neste caso as do Parque Móbil do Estado.

Grazas ao Portal de Poxas electrónicas da Axencia Estatal BOE(Abre en nova xanela) vanse a conseguir os seguintes obxectivos:

  • Evitar el solapamiento de procedimientos de subastas, unificando los actuales en un solo Portal.
  • Reutilizar os medios dispoñibles e aforrar custos.
  • Facilitar el procedimiento al ciudadano, que sólo tendrá que darse de alta una vez y desde un solo sitio podrá participar en todos los tipos de subastas.
  • Facilitar a procura de información, xa que cun só motor de procura accederase a totalidade das poxas públicas.
  • Facilitar a elaboración de estatísticas e informes, xa que se obteñen todos desde unha única base de datos.
  • Garantir a fiabilidade das transaccións a través do control de usuarios mediante certificados electrónicos.
  • Garantir a transparencia mediante a implantación do selo de tempo e a rastrexabilidade de todos os procesos.

A poxa dos bens da antiga cafetaría do PME está accesible desde esta ligazón enlace(Abre en nova xanela) .

  • Goberno aberto, Informes e Estudos
  • Cidadán